THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, elokuuta 01, 2006

PääOlkapääPolvetVarpaat

Hartiat on ihan jumissa, totaalisen. Tästä johtuen päähänkin sattuu. Kantapäänkin olen johonkin telonut ja sekin on kipee. Hieroja mulle, heti. Kohta en pääse sängystä muuten ylös.

Sängystä puheen ollen näin viime yönä unta...hmm..läheisyydestä. Just ennen h-hetkeä, soi herätyskello, perkeleen perkele. Olin tosi pettynyt aamulla. Kun nää...hmm...kontaktit toisen ihmisen kanssa on aika vähissä nykyään, niin unistakin ne sitten julmasti estetään herätyskellon toimesta.

Tein töissä uuden työsopimuksen. Ennakkotiedoista poiketen sopimus on ensi vuoden heinäkuun loppuun asti. Olen onnellinen! Sain esimieheltäni myös kehuja, olen kuulemma nopea oppimaan ja tehokas. Olen kuulemma jo "parempi", ts. nopeampi kuin 2 muuta työntekijää, jotka on ollu töissä kuukauden mua pitempään. Pissa nousee päähän, tra la laa.

Ei muuten naurata olla ulkona hiiren kokoisen terrierin kanssa, kun edellä kulkee norsun kokoinen rotweiler vapaana. Vaikka oliskin hyvin koulutettu ja kaikkee, niin kyllä kuulkaas ulkoilu silloin jännittää. Varsinkin kun hiiren kokoinen terrieri on huonosti koulutettu raggari, joka urpoilee ihan jokaiselle koosta piittaamatta. Voi kun ihmiset ihan oikeesti pitäis ne koirat kiinni kaupungissa, ettei mua niin kovasti aina jännittäis. Kun ei se oo kuin yks sadasosasekunti, jonka aikana sellanen norsun kokoinen rotweiler saa hyvin pahaa aikaiseksi mun hiiren kokoiselle terrierille ja sitten mulla olis kyllä eniten paha mieli ikinä. Pelkkä ajatuskin itkettää.

Ajattelin ja suunnittelin grillijuhlia tulevalle viikonlopulle tohon pihalle. Ajattelin kutsua ainakin Helin ja Marin. Miten ois? Näin alustavasti ajateltuna?

Ja miksi ihmeessä tämä blogger aina menee tilttiin, kun yritän julkaista hienoja wanna-be lomakuviani tätä kautta teidän kaikkien ihasteltavaksi? Onko kyse sensuurista, vai jostain suuremmasta, kuten palomuurini asetuksista, joita en osaa muuttaa? Help me, oi te viisaat internet-ihmiset. Mä olen tyttö vaan, en mä näistä jutuista mitään tajua.

2 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

tietty, tervetuloa. tosin tuo piha on sit ihan asfalttia vaan ja kerrostalon sisäpiha siis, mutta silti aika mukava...

Pia kirjoitti...

mm, mä näen kans unta sellasista asioista mitä ei just nyt on oikein aktuellt. Siis just toi dokaaminen, kauheet lärvit joka yö unissani. Ihan ok sekin, sama hyvä fiilis tulee, ilman rahan törsäystä ja krapulaa :D