THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, elokuuta 05, 2006

Skippis.

Aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii

Toi järkyistä järkyin Tuiskun biisi soi uudestaan ja uudestaan, loputtomalla repeatilla mun päässä. Kuvottavaa.

Tosin tänään mun oikeesti tekee mieli tanssia ja heiluttaa pyllyä (mulla on mun mielestä aika hyvä pylly sitäpaitsi, oikeestaan mun paras ruumiinosa..no joo, takasin asiaan) ja juoda muutama siideri tyttöjen kanssa. Ja niinpäs mä sitten teenkin. Jihaa! Tosin nyt kun hetkuttelen täällä kotona pyllyäni ja siemailen siideriä ja oon innoissani, tapahtuu varmaan jotain traagista, kuten sammun jo ysiltä, konttailen tai oksentelen tai kaikkia noita -yhtä aikaa. Skål på den saken!

Töissä meni aika tooooosi hitaaaaasti, ulkonakin on maailman hienoin päivä ja mä vaan tuijottelin näyttöö ja yritin telepatisoida(?) kellon kulkemaan nopeemmin.

Mä otin eilen mun corn rowsit pois, nyt mulla on Kelis-hiukset. Vähän surettaa, ettei oo enää lettejä, mut pidän näistä Kelis-hiuksistaki, ehkä mun pitäis ottaa seuraavaks afropermis...hmm.
Jos tietäisin, miksi tää bloggeri ei julkase vieläkää mun kuvia, näyttäisin teille mun afroo. Mut sori, ei natsaa. Ehkä parempi niin.

Olen maailman huonoin iso-sisko, unohdin Niklaksen synttärit, eilen. Paaaaaaaaaaaaaahus!


0 kommenttia: