THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, elokuuta 17, 2006

And It's Burning

Vaikka illat alkaakin olla viileitä, mun koti on silti kestämättömän kuuma silloin, kun yrittää nukkua. Lämpötilat on jossain sky high. Jos pitää ikkunaa auki, sisään hyökkää sata tsernobyl-hyttystä ja reiíttää mut totaalisesti. Olen sangen epäeroottinen näky, täynnä punaisia jättiläispaiseita, jotka kutittaa niin vietävästi ja joihin ei auta edes zyrtekki. Nukkumista ei yhtään helpota se, että naapurini paneskelee kovaan ääneen ensin kahdelta yöllä ja sitten uudestaan seitsemältä aamulla. Niillon ollu nyt vähän yli viikon verran sellainen panemisrytmi, aina nuo samat ajat. Toisten tuollaista...intiimiä kohtausta on tosi kiusallista joutua kuuntelemaan. Ja sitten törmätä naapuriin rappukäytävässä vielä. Samapa tuo sinänsä, ku vihaan sitä naapuria muutenki. Mut enkai mä oikeesti voi käydä soittaa ovikelloo, ett nyt helvetti nussitte hiljempaa? Tai valittaa isännöitsijälle? Tai soittaa poliisille?

Oltiin Muskelssonin kanssa katsomassa muuten Lucky Numbert Slevin. En oikein odottanut elokuvalta mitään, tai siis, en mä ees tienny, mitä elokuvaa olin menossa katsomaan. Mutta leffa oli hyvä. Ei nyt top listalle pääse, mutta silti. Kannattaa katsoa. Keskittymistä haittas vaan pikkasen se, että meinasin jäätyä (ikinä ei ole hyvä). Onneksi olin herrasmiehen seurassa, ja sain lainaksi hupparin.

Äsken olin katsomassa Miami Vicen. Olihan se...aika..Miami Vice. Biisit vaihtui tosi ärsyttävästi ihan puun takaa. Leffa olis voinu olla lyhkäsempikin. Mutta aivot meni tehokkaasti narikkaan. Nolasin itseni, kun innostuin niin yhdestä leffan autosta (en oo nyt satavarma, oliko se just toi, kun tuossa linkissä, mut silti), kun se oli niin hieno, että "kuiskasin" naisellisesti "UUuhh Mama!". Mikäs siinä, mutta kun leffa oli niin kiero, että just silloin tulikin hiljasta ja koko sali kuuli mun "kuiskauksen". Pitihän siinä sitten pissismäisesti kikatella hetki ja pilata vielä pikkasen lisää muiden elokuvaillasta. Mutta loppuajan käyttäydyin kyllä. Hyvin.

Kunpa aamulla ei olis niin ärsyttävä herätä. Yksin. Tai on täällä terrieri ja hyttys-klaani.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on kyllä hyvä maku;)

1976tiltoday kirjoitti...

En tiedä, mutta repesin totaalisesti tän kappalen lakoniselle kerronnalle naapureiden panorytmistä. Ja kuntoilu - hyvä homma, anna (läskin) palaa.