THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, elokuuta 23, 2006

Kotimaista Kidutusta

Olen ihan varma, että jossain päin hyttysiä käytetään ihmisten kiduttamiseen. Juuri, kun saat kuumudelta unta, alkaa konsertti korvan juuressa. Ketään ei näy, mutta se ääni...se...iiiiiiiiiiiiiiiii -ääni! Se tunkeutuu syvälle aivoihin ja vituttaa, vituttaa niin. Jos menet peiton alle piiloon, tukehdut kuumuuteen. Jos yrität nukkua ilman peittoa, kuuluu ääni ja tiedät aamulla herääväsi, mikäli ikinä sait nukuttua, noin tuhat paukamaa ihollasi, jotka kutittaa, kutittaa niin. Se ääni lakkaa vasta sitten, kun viimeinenkin hyttynen on päässyt ihollesi eli noin puoli tuntia ennen kuin herätyskello herättää uuteen aamuun. Mistä niitä hyttysiä oikein sikiää? Koko kesän aikana ei oo satanu kuin pisara ja eikös nuo hyönteiset suoraan helvetistä tarvi kosteutta lisääntyäkseen? Tuossa Dallapeen puistossa on kyllä öisin sadettajat, ehkä ne hyttyset sitten itää sen sadettajan jättämissä kosteissa paikoissa ja hyökkäävät kaikki just mun asuntoon aina iltaisin. Ja mihin ne hyttyset piiloutuu iltaisin ennen kuin meen nukkumaan? Miksei ne sillon hyökkää, kun mä näkisin ne ja jaksaisin nähdä vaivaa suorittaakseni hyönteisten massamurhatapahtuman? Miksi ne hyökkää vasta sitten, kun olen juuri nukahtanut? Miksi?

Hahaa! Tänään reisilihakseni ovat kipeät. Onneksi sukupuolielämäni on miinuksella, sillä en saa jalkojani yhteen enkä oikein levällekään, sellainen hartioiden levyinen haara-asento on ainoa, jossa ei tunnu tuskaa. Niin, että turha yrittää kammeta mun jalkojen väliin, jos joku nyt niin yrittäisi tehdä. Tänään olin uudestaan salilla eli ilmeisesti ylihuomenna on odotettavissa kipeät kädet ja rintalihakset.

0 kommenttia: