THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, elokuuta 03, 2006

Mulla on pohkeet ja pylly.

Pääsin töistä 20.00. Lähettiin Marin kanssa heti siitä sitten lenkille. Tulin kotiin 23.15. Tuntuu lihaksissa kyllä nyt, että kävelty on. Me ei ikinä Marin kanssa mitään kevyitä pikkulenkkejä tehäkään, kun kävellään sitten joka kerta maratooni. Lenkkeilyn tuloksena haluan muuttaa Vanhaan Kaupunkiin, Pikkuhuopalahteen ja Arabialle. Ihania, ihania alueita. Ostakaa joku mulle sieltä asunto?

Viime yönä naapurin aiheutti mulle taas kerran itkua ja hampaidenkiristystä luukuttamalla musiikkia kello 05.-07.00. Mitä mä voisin tehdä, ett se lopettais? Kenties koko olemassa olonsa? Pitäis jaksaa isännöitsijälle taas nillittää, mutta tuntuu, ettei se auta mitään. Poliisillekin on luultavasti ihan turha soittaa, ne mitään tänne tulis kuitenkaan. Ja sitä paitsi, jos ne tulis, mun pitäis jaksaa mennä alas niitä vastaan, avata portin ovi ja alakerran ovi. Tavattoman raskas teko aamuyöstä toimitettavaksi.

Äh.

3 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Oih ku kiva ku kirjotat taas tänne, mulle tulee niin kiva olo ku tiedän mitä sulla menee tuolla ku ei me nähdä ja sillee niin paljon enään.
I <3 U!

..ja noi naapurit. Pierase niiden postiluukusta! :)

zimbo kirjoitti...

En tiennytkään, että asut naapurissani... Onhan näitä kostotoimenpiteitä naapurien pään menoksi: Niksi-Pirkassa kehotettiin kusemaan uunin pellille, ja sitten pakastamaan sen, ja kun se on jäässä niin naputtelee sen levyn irti pellistä ja tiputtaa postiluukusta sulamaan. Kaverini tyytyi laskemaan ampiaisia veemäisen naapurinsa postiluukusta. Vain mielikuvitus on rajana.

Mieltäni on vieläkin askarruttanut edellispäivän tissikeskustelu. Mutten varmaan tohdi palata siihen enää.

Karoliina K. kirjoitti...

Pia: I love you too, olet maailman tärkeimpiä mulle. Enkä tietenkään voi pieraista naapurin postiluukusta, kun EIHÄN TYTÖT PIERE, HERRAJUMALA! Tosin Sepeltä lähtis kyllä aika tujuja...mut yleensä naapuri on niin nesteissä, ettei se mitää tajuis haistella kuitenkaa.

Zimbo: Jos oot kalju hippiäinen, joka kuuntelee paskaa musiikkia kaija koo:sta kwaniin, oot mun naapuri ja joku päivä joudun tekemään jotain väkivaltaisia toimenpiteitä sulle. Tuo niksipirkan toimenpide ei natsaa, ku ei oo pakastinta. Ja palaa toki tissikeskusteluun, tisseistä on kiva keskustella.