THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, elokuuta 16, 2006

Arki Tuli Kylään

Herää. Käy koiran kanssa lenkillä. Mene töihin. Käy ruokkiksella. Mene takaisin töihin. Pääse kotiin. Käytä koira ulkona. Hengaile. Käytä koira ulkona. Mene nukkumaan. Aloita seuraavana päivänä alusta. Viikonloppuna keksi epätoivoisesti jotain hauskaa tietääksesi olevasi yhä elossa ja eloisa. Kärsi seuraavana päivänä hauskuuden(?) seuraamukset. Yritä olla ajattelematta liika, että maanantaina alkava viikko on edellisen huono uusinta.

äh. Äh. ÄH! Jotain hauskaa äkkiä! Jotain sellaista, mitä odottaa, ettei arki puuduttaisi liikaa. Kuka lähtee mun kanssa lomalle? Tosin siinäkin on riskinsä. Paluu arkeen on pudotus liian korkealta, jos edellisenä päivänä on vielä laiskasti huljutellut jalkaa uima-altaassa.

Olen ikuisesti antipositiivinen ja multinegatiivinen. Voiko noin edes sanoa?

np. The Source feat. Candi Staton-You got the love (new voyager radio edit)

9 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Mmm, mä putosin korkeelta ku menin tänään takas töihin.. mehän tultiin mallorcalta eilen yöllä. Tosin viikon ollu plus 35 astees tällä mahalla niin mä oikein odotin arkee..kunnes pääsin töihin ja totesin et siellä sisällä plus 40 astetta ja pieruhaju. Joten se siitä.

Pia kirjoitti...

Dennis taas on ollut viikon kennelissä ja ei varmaan nukkunu koko aikana yhtään, ku nyt se ei tee mitään muuta ku nukkuu ja nukkuu kotona. Tosin ei se kauaa kestä, joten nautin rauhallisuudesta :D

Anonyymi kirjoitti...

minä olen kestänyt pian 2 kuukautta tätä helvetin 8-16 joka arkipäivä, viikonloput kierin ahdistuksessa, koska en halua takas töihin. nyt meni hermot, menen vissiinki kouluun. =D

Pia kirjoitti...

micci: onko sullaki blogi, mikä osoite?

Caro: sori ku puhun kaikkee omia sun sivulla :D

Mirdi kirjoitti...

Sitä se on aina välillä... En keksi mitä tekis, ja kun keksii niin ei jaksa. HIeno kierre.

Flowt on vkonloppuna, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta mikää baareilu yhtään. Sekavaa.
Mutta huomenna kattomaan ilotulistusta kuitenkin??

Mirdi kirjoitti...

NO mutta paras näkymä on kuitenkin samasta paikkaa kuulemma ko aina, eli kaivariranta ympäristö... Tai sitten vois mennä johki laajasaloon tms.
EMMINÄ TIEDÄ. APUA.

Caro, haluakko käydä ruokkiksella mun luona tiistaina ja keskiviikkona?

Karoliina K. kirjoitti...

OoooO, mitä chattailua täällä tapahtuukaan, kun oon hetken poissa. Tai mä missään oo ollu. Mut silti.

Pia: Tervetuloa takas Suomeen, haaveilin hetken, ett olisin ehtiny teiän kans kahville lentokentälle, mut mä mitää mihkää ehtiny. Eikä haittaa, että täällä rupattelet:)

Riesa+Heli: Sepelläkin on mukava tapa järsiä mun posteja, se vaan vihaa postinkantajaa, no can do.

Micci: Ai missä sä oot töissä? Ja mihin kouluun? Koulu on silleen hyvä, mut silleen huono, ett sitte on köyhää. Tosin on muutenki, mut sit on enemmän. Tai siis...häh.

Mirdi: Muakaan ei kiinnosta oikeen baareilu. Mut ilotulitukselle joo. Pääsen kasilta töistä huomenna, toivottavasti se ei oo liian myöhään. Huvittais vähän vaan juoda viinii siin ohessa, mut pjerkele, ku la on duunii. Ja tottakai mä haluun käydä sun luona ruokkiksella. Onksulla Tukholma sillon vai häh?

Mirdi kirjoitti...

Joo. Lähden maanantai iltana ja tulen torstai iltana takasin Ruottin reissulta...

Anonyymi kirjoitti...

emmä päässy siihen kouluun mihin luulin haluavani, meni motivaatio siinä vaiheessa ku sanottiin että koulussa ollaaan joka päivä aaamuyöstä iltamyöhään ja töissä ei saa käydä, ne tais huomata ettei mua enää sit kinnostanut. joten jään vissiin töihin kunnes saan potkut koska en tee siellä työtä. auta mua. =D