THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, syyskuuta 29, 2005

Vaasa.

Eilen olin lähes koko päivän Tomaksen kanssa auto-ostoksilla, siis mä en ostanut autoa, vaan Tomas. Viininpunaisen Renault Clion, hieno. Sitten tajusin, että mullahan on torstai vapaapäivä, miksikäs en lähtis Tomaksen kyydis samantien Vaasaan ja täällä sitä nyt sitten ollaan.

Tänään nukuin kauan, tai noh, yhteentoista. Sitten Pia tuli näyttää sen koiralasta, olipas suloinen. Olispa pennut aina pennun näkösiä, mutta ei, muutama kuukausi ja niistä tulee ihan äijiä, niinkuin esim. Sepestä tuli. Nyt mä vaan sit hengailen Sepen kans, niinkuin kotona Helsingissäkin. Huomenna aamu-aikasin pitää lähtee takas Helsinkiin junalla, että ehdin sit neljäks töihin.

Ennen kuin meen töihin, meen yhteen työjuttuun. Tai siis matkalla Vaasaan soittivat yhdestä mainostoimistosta, että haluunko tulla ens viikon ke-la tekee yhen promokeikan. Haluun, koska ne maksaa siitä ihan hyvin. Ongelma on vaan se, että tiistaina on koulutus tähän kello 14.00, johon mun on pakko mennä, ku mä oon sen promon vastuuhlö. Mutta mullon tiistaina italiassa aamuvuoro, joka päättyy vasta kello 16.00. Pitää joko yrittää saada koulutus myöhemmäks tai vaihdettuu vuoroo. Toinen ongelma on se, etten tiä, kuinka kauan nää promot kestää. Sillä keskiviikkona mulla alkais työt italiassa klo.16.00 ja torstaina mulla taaskin olis aamuvuoro. Perjantai ja lauantai onneks on vapaat. Sit multa tosin jää taas HIHS näkemättä, mutta sille ei sitten voi mitään, kun oikeesti tarviin rahaa.

Hahaa, nyt mun puhelin viimein toimii!

0 kommenttia: