THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, syyskuuta 07, 2005

Aaaaallll byyyyy myyyyyseeeelllllfffff


Ajattelin ajatella asioita ja pistää ne mun päästä järjestykseen.
Nyt haluan vain olla töissä, kun siellä tuntuu hyvältä. Tekis mieli vaihtaa mun kaikki vuorot alkaviks kello 10.00 ja päättyviks kello 23.00, mut se ei taida olla mahdollista, tai siis muutkin varmaan haluaa niitä työtunteja, en tiä.

Kai mä sitten rupeen väkertämään tuota opinnäytetyötä sitte vapaa-ajalla pois alta, ehkä saisin aloitettua jo tänään. Tosin oon kököttäny täs koneella jo ihan liian kauan tekemässä kaikkia turhuuksia. Ja sain eilen Lady In Red:in ja huvittais katsoa sitäki, mut ehkä mä keskityn nyt oleelliseen ja katson tuon vaikka illalla. (Hihhiiiiiih, muistin just, ett ostin eilen karkkia ja unohdin syödä ne ja nyt mä voin syödä ne tänään).

Vois ruveta käymään uimassa tai jotain. Mut oon niin pullee, niin ei kuullosta hyvältä idealta näyttäytyä julkisesti niin pienissä vaatteissa. AaaaaAAAaa, mikä oravanpyörä, pitäis urheilla, ett näyttäs paremmalta, mut ei voi näyttää paremmalta ennen kuin on urheillut.

Ninnin synttärit olis perjantaina, haluun mennä, ku en oo nähny neitii ikuisuuksiin, mut elämään turhautuneena otin perjantai-illaks töitä ja nyt mullon paniikki, ku en saa sitä laitettuu uudelleen jakoon, siis sitä vuoroo. Pahusta.

Mut mun piti muutenki raitistua....Höpönlöpön.

0 kommenttia: