THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, syyskuuta 24, 2005

I have no life

Hahaa, kello on 03.12 perjantai-yönä ja mä istun koneella modaas mun blogia. Voiko enää olla säälittävämpää? Joulupukille ennakkotilaus: kavereita ja muutama satanen tilille, kiitos.
Ja miksi mun location on Vaasa, kun se on oikeesti H-E-L-S-I-N-K-I. Oon törmännyt samaiseen ongelmaan myös mesessä. Vaikka kuinka muutan miljoonaan eri paikkaan, että asun Helsingissä, niin aina se Vaasa jostain esiin putkahtaa. Is this somekind of sign?

Ja miksi mun naapureilla on yliaktiivinen seksielämä???Haloo, voitteko lopettaa sielä seinän takana tai olla edes hiljempaa? Yritän olla rauhassa nörtti. Tulen vielä enemmän katkeraks, ku kuulen, ett joillakin on...Elämä, oli se sitten yliaktiivinen seksielämä tai alkoholismi.

Hah! Ja juuri kun manailin sijainnista, niin se olikin muuttunut Helsingiksi. Ei kai siin sit mitää.

0 kommenttia: