THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, syyskuuta 22, 2005

Eihän tässä ole mitään järkeä


Pitäis oikeesti muuttaa elämäntapoja. Mä en kestä, kun mä nukun vaan. Tosin tänään mulla oli herätys klo. 11.00, mutt sit mä päätin olla heräämättä, koska ei mulla oo mitään tekemistä ennen töitä. Kaikki normaalit ihmiset kun sattuu olemaan päivätyössä ja se on pirun hankala ketään tavata, kun illat olenkin sitten minä töissä. Mä eilen hain yhteen työhön, joka olis aina aamuisin 7-11.00, et saisin päivilleni jonku tarkotuksen. Sitte iltasin siis menisin vielä tuonne italiaano-ravintolaan. Thug life? Sit mä oikeesti pyysin, ett saan tuplavuoroja, eli olisin 12h putkeen töissä. Ai niin, toi opinnäytetyö OIKEESTI pitää olla valmis ennen marraskuuta....GET YOUR SELF TOGETHER, WOMAN!!!!

0 kommenttia: