THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, syyskuuta 27, 2005

Autch. What was that? Did I hit the bottom already?

Voih ja oih. Sattuneesta jatkuvasta rahattomuudesta johtuen puhelimeni on nyt suljettu. U need sum money 2 to pay the bills, U C? Palkkapäivä on ens viikon maanantaina, joten siihen saakka olen saavuttamattomissa. Eli vähäisetki kontaktit kivoihin ihmisiin on nyt neki sitte loppu ja mun sekin vähäinen elämä, mitä mulla oli, vähenee vielä enemmän.

En ole myöskään maksanut welhosta mitään tässä kuussa, mutta se on oikeasti inhimillinen erehdys. Koska olisin maksanut sen, jos olisin saanut laskun siitä, mutta sellaista ei ikinä ole tullut. Kuin vasta nyt sellainen typerä lasku, jossa määrä oli sitten tuplaantunut. Netti suljetaan oletettavasti lauantaina, koska en voi maksaa tätäkään laskua kuin vasta palkkapäivänä. Niin, että ei mua sitten saa kiinni edes netitse kohta.

Sepe sai eilen paljon erilaisia koiranruokia, nyt sen ilmavaivat on kestämättömiä. Mun ikkuna on ollu puoli yötä auki, no ok, aamukahdeksasta, ja liesituuletinki täysillä, mutta toi kauhee haju ei lähe pois. Sitten kun vielä lisätään ilmatilaan toi löyhkä tuolta rappukäytävästä, tulee sisätiloissa olemisesta suorastaan sietämätöntä.

Olen tosi tyhmä. Siis älykkyyteni on varmasti kumisaappaan tasoa. En osaa ottaa osaa älyllisiin keskusteluihin, en osaa väitellä, en perustella mielipiteitäni enkä tiedä maailmasta yhtään mitään. Eilen väitin kivenkovaa töissä, ett kerman parasta ennen päiväys on vuonna 2009. Siis vuonna 2009! Kun se oli siis 20.09. No, ok, olin tosi väsyny, mutta silti. Vajoan syvemmälle itsesääliin peiton alle. Ei ihmekään, että olen Juuri Tässä Tilanteessa Juuri Tässä Tilassa, kun satun olemaan näin aivosoluton.

Tosi kiva asia on se, että Tomas ehkä tulee tänään tänne. Odottelen tässä juuri asiasta kertovaa sähköpostia, kun siis mullehan ei voi nyt soittaa.

Toinen kiva asia on, että Ayla pyys mut Belgen joihinki ilmaisen viinan bileisiin torstaina ja mä hetkeksi pääsen tekemään jotain muuta kuin kököttämään himassa koneella/himassa tv: ääressä/töissä.

0 kommenttia: