THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, syyskuuta 23, 2005

Anger Management

Mulla menee nykyään tosi helposta päivä piloille. Tänäänkin esim. heräsin (ihan itse) 08.30 ja olin sikamaisen tyytyväinen ja soittelin kaikille, ett arvaa mitä, mä oon jo hereillä! (Kaikki ei olleet tästä yhtä sikamaisen tyytyväisiä). Heräsin siihen, ett tajusin, ett ku eilen oli töissä jotain puuseppiä asentelemassa hyllyjä ja sen sellaista, ett ne asensi kyllä nyt viinilasitelineet ihan päin....(sensuroitu). Tai siis eilen, ku lähin töistä väsyneenä ja migreenin kourissa, katoin, ett noin ne asentaa ja vasta aamulla havahduin, ett eihän ne noin voi olla...Okei, anyways olin onnellinen, kun olin jo hereillä ja pirteenä heti aamusta, kävin suihkussa ja söin aamupalaa ja lähin Sepen kaa astetta pitemmälle lenkille. Päivän ensimmäinen ärtymys tuli vastaan rappukäytävässä, kun siellä haisi niin pahalle, koska joku naapureista ei välitä siivota eikä käydä suihkussa eikä tyhjätä jääkaappia ruuanjämistä ja sitten se kauhee ruumiin haju leviää koko rappukäytävään ja mä aina tuskastuneena 1. En saa happea ja 2. Availen henkeni hädässä joka ikisen ikkunan ja oven, mitä rapusta löytyy ja 3. Vannon vielä muuttavani pois Kalliosta, koska näin ei varmastikaan tapahtuisi, jos asuisin Pikkuhuopalahdessa. Päivän toinen ärtymys tapahtui, kun typerä koirani rupes haastaa riitaa yhdelle raskaana olevalle mopsille, siis narttukoiralle. Se on kyllä joskus niin tyhmä, niin tyhmä ja välillä jopa niin tyhmä, että suunnittelen antavani sen ensimmäiselle vastaantulijalle. Ja nyt sitten olen paljon huonommalla tuulella kuin silloin, kun ekaa kertaa avasin silmät. Mä oon nykyään aina huonolla tuulella. Syksy?

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Syksy se kai on. Ei kiinnosta mikään ja nukuttaa. tylsää.