THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, syyskuuta 28, 2005

Hmph. Pahuutta.

Puhelinliittymä on yhä kiinni, vaikka Mari ystävällisesti makso mun laskun. Ahdistus.

Tänään on vapaapäivä. Pitäis siivota, mutta en oo vielä saanu hommattuu pölypusseja imuriin. Itseasiassa tilasin ne netistä (vaikka ne maksaa kai samanverran kaupassakin), kun se on niin kätevää, että ne tulee suoraan postilaatikosta kotiin (nehän painaa niin paljon, ettei niitä kaupasta kertakaikkiaan voi hakea), mutta niiden tulo nyt kestää paljon enemmän kuin että olisin vain hakenut ne sieltä kaupasta kuitenkin. Ahdistus.

Tomas ja Sepe nukkuu. Tomas siis tuli kuin tulikin eilen, kun se tuli katsomaan itelleen uutta autoa, mutta se lähtee jo tänään. Kyynel ja ahdistus(mutta on siis kuitenkin kivaa, että se tuli, se on vaan tylsää, että viipyy niin vähän aikaa).

MTV:ltä tulee Antti Tuiskun video. Ahdistus. Oih, ja tästä tuli ikävä muistikuva, että kun tässä taannoin kauan sitten olin Leylan kanssa DTM:ssä, taisin sanoa pöydäs suureen ääneen, ett te kaikki näytätte täällä Antti Tuiskuilta. Ahdistus. (Mut se oli kyllä Leylaa lukuunottamatta totta).

Oon tässä pohtinut hieman MTV:tä ja sitä, miksi se on nykyään niin huono. Tulin siihen tulokseen, että se on varmaan melkolailla samanlainen kanava kuin mitä se aina on ollut, eli suunnattu piiiikkkasen nuoremmille kuin mun ikäluokka ja ettei kanava sinänsä oo muuttunu, vaan mä oon kasvanu siitä ulos.

0 kommenttia: