THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 01, 2005

Yea, it's friday again.

Äh, takasin Helsingissä. Aamulla aikaisin lähdin. Sit oli tarkotus mennä siihen promopaltsuun, mut olis pitäny olla siellä 13.45 ja mä istuin sillon viel junassa, niin en päässy. Sit laitoin jo aamusta viestii, etten pääse, ku pitää koiraki heittää himaan ja ne laitto takas, ett joo, ei haittaa, vaiks myöhästyt vähän, jätä koira sanomatalon pihalle liekaan ja mee paltsuun suoraan junasta. Se paltsu olis kestäny yli tunnin, vitut olisin Sepeä pitäny sen aikaa jossain narussa, me missää maalla olla! Ei salee olis koiraa näkyny enää paltsun jälkeen. En edes vaivautunu tohon viestii mitää vastaamaan, kunhan soitin sitten kotoa, että sori, ei natsannu. Ne lupas soittaa aikataulusta sit uudestaa myöhemmin, mut eivätpä soittaneet ja sit ne oli viel mulle silleen, et kuin sä nyt näin huonosti oot asiat hoitanu....Siis mitä vittuu? Ne ilmottaa mulle torstaina, kun mä oon toisell puolel Suomee, ett pitäs olla perjantaina sillon ja sillon siellä, eikä ees oikeen vaivaudu kysyy, et haluunks mä ees sitä duunii ja sit MÄ oon huonosti hoitanu mun järjestelyt. Vitut. Sit illemmalla soitti yks toinen tyyppi ja oli aivan, ett mitä kummaa, mikset menny paltsuun, varmaan teit oharit, olisit voinu ees ilmottaa. Siis daah, mähän ilmotin! Mun tekis mieli niin tehä niille oharit koko duunin suhteen, ku ne vaan sössii, mut haluisin ne rahat...neljän päivän työstä 400euroo...No mut jos ne ei mulle ilmota mitää aikatauluu, niin en mä nyt voi yhen päivän varotusajalla ruveta muuttaa mun työvuorojakaan enää, ja mun vakityö kuitenki on tärkeempi kuin toi.

Sepe käyttäytyi mallikelpoisesti junassa, vaikka samassa kopissa oli 2 koiraa ja 2 kissaa. Yks pikkukoira Sepelle rähisi, mut vaikeni, ku Sepe kerran väläytti sille hampaita. Loppumatkan Sepe vaan katteli nenä pystys junan ikkunasta ulos. Mä olin niin ylpee siitä, ihana koira se on silti!

Hei, kuka mua lukee? Aina tohon kävijälaskuriin on tullu lisää numeroita, vaikka mä luulin kirjoittavanani tätä vain ihan itselleni suurinpiirtein. Eihän näissä jutuissa ole edes mitään mielenkiintoista. Indentify yourself, please.

Ihan tylsää olla yksin kotona taas. Ilman Sepeä olisin varmasti super-onneton.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Aah, teistä oonkin kuullut:) Juu, en ole ilmoittanut itsestäni oikein mihinkään, ehkä pitäisi...Riesalla on muuten kiva nimi.