THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, lokakuuta 25, 2005

Kallio

Eilen aamulla, kun heräsin ja menin Sepen kanssa ulos, teimme rappukäytävässä ällöttävän löydön, 4s (hmm, miksi kirjoitin "4s" enkä "4."?) kerros oli ihan veressä. Yök. Ei olla kumpikaan herätty yöllä mihinkään meteliin, ei aavistustakaan mitä täällä on tapahtunut. Onneks äiti oli jo lähtenyt, koska se on muutenkin ihan vakuuttunut, että mun on muutettava turvallisemmalle seudulle. Höh, eihän mulle täällä oo mitään tapahtunut.

Mun kadulla on joku massiivinen työmaaprojekti, johon mä aina herään (siis kaikki nämä kaksi päivää, kun se on ollut käynnissä). Olen ihan tuskastunut siihen asfaltin poraamiseen ja piippaukseen silloin aamulla, mut sit oon et, ok, ruvetaan tekee sit jotain tärkeetä, kun nyt kerran ollaan hereillä. Sit käyn vessassa, kömmin takasin peiton alle Sepen kanssa (kyllä, Sepe nukkuu peiton alla) ja herään uudestaan yhdeltätoista. Hmph, olen mahdoton.

Eilen illalla lähettiin työkaverin Julian kanssa Mamboon yhdelle. Matkalla sinne Julia pummi joltain mieheltä tupakkaa. Sit se mies rupes selittää, ett se on tullu just duunista Eckerölineltä ja oli myöhästyny dösästä ja et sillei oo yöpaikkaa. Me oltiin vaan, ett voi ja jatkettiin matkaa. Hetken päästä se juoksee perään ja sanoo, ett hei, mitä maksaa yö teiän kanssa? Voisin maksaa vaikka 50e. Siis voi vittu. Meillon molemmilla hupparit ja löysät farkut, mulloli viel pipo syvällä päässä ja ei varmasti näytetty alan naisilta. Ja voi vittu. VIISKYMPPIÄ???? No en todellakaan olis lähteny mistään hinnasta, mut ett 50e, aika loukkaavaa.

0 kommenttia: