THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, lokakuuta 27, 2005

A.N.G.S.T.I.

Heräsin tänään ihan itse kello 06.00 enkä saanu enää unta. Tosi ärsyttävää. Ei siihen aikaan kuitenkaan jaksa vielä nousta ylöskään, niin katoin sit Kingdom Of Heavenia, siis leffaa. Sit ku olin kattonu sen, niin nukahdin uudestaan ja heräsin yheltätoista.

Mua ei yhtään-yhtään huvita mennä töihin, tekis mieli heittäytyä maihin ja hakata nyrkeillä lattiaa ja huutaa. No ei mulla oo töitä ku to-la, sit on su vapaa, sit on taas töitä ma ja vapaa ti-ke. Ihan älytöntä. Motivaatiot on kyll niin nollissa, kun tietää, ett ihan pian lopetan. Mua kyllä vieläkin pelottaa suunnattomasti se uus työpaikka.

Olin eilenki leffassa, se on nyt niin kivaa, kun ulkona on ihan synkkää ja sataa jotain veden ja lumen väliltä. Oltiin kattoos Flightplan, ku mun mielestä sen traileri näytti niin kivalta. Ekan tunnin se oli kyllä ihan tylsä, valuin vaan penkissä alaspäin koko ajan ja just ku mietittiin, ett lähetään pois, niin siin alkoi tapahtua. Sitten se olikin jo ihan kohtalaista katsottavaa se loppupätkä.

Mä oon jo aika paljon kirjottanu opinnäytetyötä. Mitä enemmän mä kirjotan, sen huonommalta se tuntuu. Mut nyt haluun sen vaan valmiiks, ei mitää välii numerolla, kunhan vaan saisin ammatin. Olispa mulla varaa olla vaan himassa jotain viikko kaks, niin työ ois valmis.

Nyt oli mollin sivuilla vaikka mitä mun alan työtä ja vielä Helsingistä. Mä oon täs koko viikon pähkäilly, ett pitäs laittaa hakemukset sinne, mut sit toisaalta voisin nyt kuitenki mennä tonne Georgeen, valmistua (niin varmaa) ja sit, ku mullon oikeesti paperit kädessä, niin hakea urakalla mun töitä. Mut se on niin ärsyttävää, kun ei mulla oo alan työkokemusta kuin leirintäalueelta+työharjottelu ja kaikki paikat haluu työkokemusta ja ties minkä ohjelman tuntemusta kiloittain. Huoh.

2 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Eiku nyt haet kyllä heti jos on omaa alaa avoimena... Ei ehkä heti natsaa niin on sulla kuitenkin George. Eikun vaan paprua (mailia) joka paikkaan menemään. Ja ainahan ne vaatii vaikka mitä kokemusta, mutta sillei ole niin väliä (i know)...

Karoliina K. kirjoitti...

teinpä sit työtä käskettyä:) olis äärettömän lystii, jos natsais, mut jos ei, niin ei sit mitää, eihän se maailma tosiaan siihen kaadu, kun kuitenki työpaikka on olemassa...On niin kivaa, kun on kivoja kavereita, jotka kannustaa ja jotka vaan on, noh, kivoja:)