THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, lokakuuta 24, 2005

Monday

Äiti ja Niklas oli täällä siis ke-su. Ollaan oltu shoppailemassa ja mulla on ollu niiin terveet elämäntavat, aikasin nukkuu, aikasin ylös. Aamupala on ollu odottamassa valmiina ja sit päivällisetki. Äiti on siivonnu mun asunnon lattiasta kattoon ja mä oon taantunu teiniks. Jääkaappikin on ihanan täysi. Lauantaina oltiin kattoos Jokerit-Hifk peli Niklaksen kaa. Mulla oli Tosi kivaa, taidan ruveta penkkiurheilijaks vaan Sen Fiiliksen takia. Eilen olin surullinen, kun ne sitten lähti. Mä en ehkä ikinä opi hyvästelemään mun ihmisiä ilman kyyneleitä.

Torstaina meni hermot, ku katoin mun työvuoroja, kun niitä oli taas niin pirun vähän. Tai siis oli kyll ihan 5 pv/viikko töitä, mut kun ne vuorot on jotain 6h/pv, niin ei ne oikeen riitä. Joka tapauksessa soitin Ravintola Georgeen ja kysyin töitä, kun niilloli mollissa ilmotus. Pyysivät perjantaina haastatteluun ja menin sinne. Ne lupas heti töitä eli alotan kahen viikon päästä. Olen ihan paniikissa, kun se on niin hieno paikka, mut toisaalta innoissani, kun opin siellä varmasti kaiken, mitä mun alasta tulee tietää.

Sunnuntaina olin muuten vielä mummon synttäreillä, kun mummo oli käymässä täällä mun tädin luona. Katottiin vanhoja kotivideoita, niissä oli Niklas ihan vauvana ja sit Pricken oli viel elossa. Niisk, haikeeta. Meninpä vielä käymään Ninnin seuraks Kipinässä ennen kuin menin kotiin kattoo C.S.I Miamia. Ai niin ja tästä tulikin mieleen, uudessa työpaikassani sunnuntait ja pyhäpäivät on aina vapaat...jes jes jes!!!

2 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Mjuuuh, oon töis ja teen absolutely nothing :D Onnea muuten siihen uuteen hienopiero ravintola paikasta! En varmaan sanonut sitä puhelimes, u know me en muista tollasta sanoa :D

Karoliina K. kirjoitti...

Kiitos onnitteluista, olen yhä kauhuissani, mutt kai se tästä...