THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, lokakuuta 10, 2005

Viikonlopun huumaa

Perjantaina promosin Iltasanomia hakiksen Sokkarilla. Sangen kypsää touhua, never again.
Illalla, vaikka olinkin vääääsynyt, huomasin ehdottavani Marille välikännejä. Eli mentiin iltakouluun. Pöytään istu kolme tyyppiä, jotka tarjos jekkuu, ja koska ilmaselle viinalle vaan ei voi sanoo ei, niin lopputulos oli tukeva humala. Menin kyll suhteellisen ajoissa himaan, koska myös lauantaina oli heti aamusta samainen promokeikka. Kuitenkin lopputuloksena tukeva kuolema.

Illalla nukuin jotain kahteentoista, sitt heräsin ja katoin Hotell Rwandan. Se oli hyvä elokuva. Mä oon vähän miettinyt, ett olis "kiva" lähtee Afrikkaa tekee vapaaehtoistyötä vuodeks, ehkä kasvaisin ulos kaikesta turhasta valituksesta. Ainoo syy, miksen lähtis, on tuo terrieri. Ku mä oon luvannu sille, etten enää hylkää sitä. Olis vaan niin hyvä tehdä jotain maailmaaparantavaa. Musta tulis ehkä vähän parempi ihminen ja mulla olis jokin tarkoitus. Eli itsekkäistä syistähän mä sinne olisin lähössä, auttaisin muita, että itse kasvaisin. Ähhh, aina mä oon ihan mahdoton, tein mä sitten mitä vaan.

Vielä 5 päivää 15:sta työpäivästä jäljellä ja sit vihdoin 2 päivää vapaata ja vielä viikonloppuna! Ihanaa.

0 kommenttia: