THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, syyskuuta 11, 2007

She walks like a lady....

Mun sisäreidet on vaan koko ajan kipeemmät. Mä en edes tienny, että voi sattua näin paljon lihaksiin. Aivan kuin mulla olis joku revähdys. Kun kävelen, näytän luultavasti siltä, ku mua olis pantu pyllyyn.

Mulla on tosi tylsä työpaikka. Mä oikeesti haluan uuden. Mä en vaan löydä mitään sellasta, jota mä jaksaisin tehä kauemmin kuin kuukauden pari. Keksikää mulle uus työ. Joku sellanen, jossa saa paljon vaihteluu, haastavii ja mielenkiintosii projekteja, matkustelua ja jossa mä saan toteuttaa itseeni. Kiitos.

Tänään olin mun entisten naapureiden luona hengailemassa. Oli aika mukavaa. Nyt tekis mieli mennä jo nukkuu, mut kello on vasta vajaa ysi. Sitä paitsi pitäis vielä siivota, syödä ja pestä pyykkii. Oon ollu yksin kotona ja asunto on sen näköinen, eli räjähtänyt.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muista kattoa Caro tänään Inno, klo 19.00 nelosella, saatat nähdä tuttuja....

Karoliina K. kirjoitti...

Uuu, vau. Yritän kovasti ehtii ajoissa töistä kotiin.