THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, syyskuuta 26, 2007

Minen keksi tänään otsikkoa.

Maanantaina olin syvävenyttelyssä. Olipas mukavaa, nyt sattuu lihaksiin juuri sopivasti. Tuon piti myös olla rentouttavaa työpäivän päätteeksi, mutta mua ei kyllä Elton John rentouta, ei sitten tippaakaan. Varsinkin, kun sitä kuulee tunnin putkeen...uhhhh, vilunväreitä.

Vihdoin oon kuitenkin tehnyt jotain laihtumisen eteen, edes pikkaisen. Oon syönytkin terveellisesti, jostain syystä karkit jopa ällöttää mua. Erittäin omituinen, luultavasti ohimenevä, käänne, kun yleensä olen candy-maniac, virallinen sellainen.

Eilen, kun pääsin töistä, koitti yllätys. Mikko oli hakemassa mua töistä ja sain kukkia. OooooooOOoooH. Tosin mua kyllä vaan nolotti. Tämän jälkeen mentiin Belgen syntymäpäiville. Tosin mua ahdisti olla sielä camo-housuissa ja fleecetakissa eikä väähääkään laittautuneena ja kaikenlisäksi olin superväsynyt. Tuolta mentiinkin katsomaan Cirque du Soleil kun Mikko oli saanut sinne vapaaliput. Permantopaikat! Tosin olisin ehkä mielummin ollut sittenkin sielä vähän korkeammalla, niin ei olisi niska rasittunut niin kovasti, kun piti kattoa kohti pällistellä.
Sitä paitsi rivit oli niin lähekkäin toisiaan, että kun edessäni istuva Se Jukka Virtanen nojautui vähän taaksepäin, istui se mun polvien päällä. Mulla on kyllä aika pitkät jalat muutenki. Hieno esitys oli kyllä, suosittelen. Kylläpäs..hmm...ihmisillä osaakin olla kaunis ja voimakas vartalo. En olisi itse ollut sinne etukäteen menossa ja ostanut lippuja, mutta oli tosi hieno juttu, että pääsin sitten kuitenkin.

Tänään olin sielä työhaastattelussa. Työnkuva kuulosti tosi hyvältä, juuri sellaiselta, jota haluan tehdä. Itse työympäristö oli ehkä...turhan vanhoillinen ja porvarillinen. En usko olemukseni vakuuttavan ihan kauheesti työhaastattelijaa kyllä. Katsotaan nyt. Jos pääsen, loistojuttu(!), mutta jos en...noh, se työympäristö ei kyllä kuitenkaan vakuuttanut niiiiiiiiiin paljon. Oli kuitenkin tosi positiivinen asia, että pääsin haastatteluun noinkin vastuulliseen johtajatason työhön. Hyvä minä. Tai no...hyvä hakemukseni!

Plää...nyt pitää jatkaa tätä samaa tylsää pestii...ei kiinnosta tänäänkään. Ja vielä iltavuoro! Kaikista inhottavin vuoroista ikinä, ku pitää oikeesti tehä...TÖITÄ!

0 kommenttia: