THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, syyskuuta 13, 2007

The Ho´ ?

Eipäs miettiny tämä tyttö, että joutuu myös kävelee töistä bussibysäkille. Kävelin Aleksiskiven katua. Oi miksi, oi miksi???? Koska jalkoihin sattui perkeleesti, kävelin aika hitaasti. Eiköhän sit joku valkoisen mersun ällöttävä mieskuski lähteny ajaa mun perään. Useaan otteeseen se ajoi muutaman metrin eteenpäin, pysähtyi tien sivuun ja vihelteli mulle ja yritti kai ostaa seksiä. Joka kerta mä sen kohdalla nostin nenäni kohti taivasta ja halveksin sitä, mutta se silti jatkoi tota kadun loppuun asti. Kai se ajatteli, että huorana mä haluan hoitaa asiat vaivihkaa enkä ihan vaan siinä kadun varrella ruvennu kertomaan mun hintoja.

Mulla on sellainen muistikuva, että aikaisemminkin kyseinen ällöttävä miehenilmestys on tehnyt tota mulle, kun oon lounastauolla päättäny lähtee kävelee Dallapen puistoon. Sillon mulla ei kyllä ollu ees hametta ja korkeita korkoja, ku ihan vaan perusfarkut ja tennarit.

Näytänkö mä ihan oikeesti huoralta, vai tapahtuuko tuota ihan kaikille??? Eikö Aleksiskivenkadulla ihan oikeesti liiku ihan tavallisia siveellisiä naisia ollenkaan???Sillonki, ku asuin niillä huudeilla ja vaikka olin verkkareissa terrierin kans lenkillä, niin silti näitä ostamisyrityksiä tapahtui. Voisinkohan mä haastaa sen valkoisen mersun omistajan oikeuteen sukupuolisesta häirinnästä ja kunnianloukkauksesta...?

0 kommenttia: