THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, syyskuuta 13, 2007

Mikä mikä meni minun päähän silloin...?

AUH! Sain aamulla päähäni laittaa töihin saappaat ja hameen. Mun saappaissa on Korkea Korko. Mä en osaa kävellä niillä. En oo ikinä osannu. Ne sattuu niin perkeleesti. Nyt jouduin kipittämään niillä kurvista töihin. Jo kymmenen metrin jälkeen teki mieli viskata saappailla jotakin ja mennä loppumatka sukkasillaan.

Mä pidän mun saappaista, oon ostanu ne Lontoosta sata vuotta sitten. Ne on ehkä yhdet viisistä maailman saappaista, jotka menee mun jalkoihin. Tai siis kaikki ne menee mun jalkoihin, mutta mulla on niin kapeet sääret, että kaikki saappaat vaan hölskyy mun jaloissa. Mä en vaan kerta kaikkiaan voi pitää niitä ilman tuskaa.

Miksi mä nuorempana osasin kävellä korkokengillä? Mä en muilla kävellytkään. Sit ku löysin kaikki ihanat osirikset, etniesit, éssit, dvs:t yms. yms. olen menettänyt kykyni olla Nainen. Sen jälkeen mulla ei oo varmaan ollu ku ehkä yhdet-kahdet vähän kireemmät housut ja kaikki muut roikkuu. Tai noh, roikkuis, ellen olis menny ja lihonu niin paljon. Mun kengät ei Naista oo nähnykkää. Kai mun on vaan alistuttava siihen, ett oon juntti tuulipukukansalainen.

Ähhh. Pitäis varmaan tehdä töitä. Mutta kun en pidä siitä. En. Yhtään.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

On ihan sikamahtavaa lukea näitä juttuja "taas".

:)

Jes.

Karoliina K. kirjoitti...

Ehhh...luin juuri juttujani. Ne on suoraan jonku aivottoman bimbon päästä. Olen niin syvällinen. Sikamahtavaa.