THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, syyskuuta 09, 2007

IT'S ALIVE!!!

Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja päätin kirjoittaa. En vaan vielä tiedä, mitä,
Huomenna loppuu mun 2,5 kuukauden sairasloma, ja mun pitää palata töihin. Työmoraalini on huipussaan, kun vieläkään ei huvita mennä sinne. Voisin häpeilemättä olla kotona vain, ellen kuolisi köyhyyteen ja noh...ok, tylsyyteen. Mutta tylsyys on suoraan johdannaista köyhyydestä. Jos mulla olis pätäkkää, olis mulla tekemistäkin, voi vaikka kuinka. Niin, siis saikulla olin siks, kun mun kyynärpäästä leikattiin sellainen 2 cm kokoinen irrallinen luunpala ja pari muuta sirusta.

Eilen olin ratsastamassa (HEVOSELLA, SENKIN JUNTTI!...tämä siltä varalta, että ajattelit jotakin perverssiä, mitä suurin osa ihmisistä tekee, kun mainitsen olleeni ratsastamassa) piiitkästä, piiitkästä aikaa, ja kylläpäs oli kivaa. Pääsispä useammin, mutta toi ratsastaminen on ainakin täällä Helsingin päässä aika elitistinen laji ja vaatii siis...pätäkkää. Joka tapauksessa, koska taukoo on yli 2 vuotta hevosista, mun reisilihakset kirkuu tuskasta enkä saa jalkoja yhteen enää ikinä koskaan.

Päätin, että huomenna alkaa himourheilu, koska olen sikalihava kaiken 2,5 kk makaamisen ja syömisen jälkeen. Katoin jo kaikki sopivat jumppatunnit Kallion urheilutalolta, joille aion mennä ensi viikon kaikkina muina päivinä, paitsi sunnuntaina. Noh, ehkä myös perjantaina jää väliin jumppa. Ja lauantaina. Viikonloppu on vielä katsokaas vähän auki. Olis kolmet eri bileet, joihin oon luvannu mennä kaikkiin, lisäksi pitäis myös lähtee Vaasaan hakee talvirenkaita. Joo-o, mulla on ikioma kaunis auto, jolla mä ajelen. Kaikkialle muualle, paitsi Helsingin keskustaan, ellei oo absoluuttinen pakko. Keskustaan ei kannata ajaa, parkkimaksu on nimittäin korkea ja ja ja...sitten on se toinen juttu. Eli se, että kiljun kauhusta koko keskustan alueen läpi, kun joka paikasta tunkee eteen ja taakse ja kylkiin sporia, autoja, busseja, pyöräilijöitä ja jalankulkijoita. Olen Nainen ratissa.

Nyt meen kattoo leffaa, joka alkaa kohta tvtonnilta.

0 kommenttia: