THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, syyskuuta 10, 2007

Motivation!

Uhhh, ei jaksa yhtään olla töissä. Mä en oo oikeen saanu mitään aikaseks. Tai luin mä mun työmeilit, joita oli yhteensä 779 kappaletta. Meillä kun ei täällä poissaoloviestejä harjoiteta.
Muuten oonkin sit selvitelly mun uupuvia sairaslomarahoja, syöny pullaa, haukotellu, käyny tauolla, venytelly, hieronu silmiä, juoruillu ja käyny taas tauolla.

Aamu oli muuten aika horror. Oon silti 2,5 kk vaan nukkunu, niin koitapa yhtäkkii herätä ysiin töihin, ei oo helppoo, ei. Sit haahuilin kaikennäköstä, huomasin, ettoon käyttäny aamulle varatusta tunnista 45 minuuttia ei mihinkään, käytin El Terrierin pikaseen ulkona ja olin lähössä pyörällä töihin. Kesken kaiken huomasin, ett unohdin saikkutodistuksen, eli takasin sit piti kotiin mennä kaivaa sitä. Kaivamisen lomassa kaadoin kukkamaljakon mun passin ja kameran päälle, enkä ehtinyt tekemään asialle muuta kuin siirtämään ko. tavarat pois lätäköstä. Lätäkkö itessään jäi siihen eteisen pöydälle. Koska eteisen pöytä on á la Ikea, se on varmaan ihan kupruilla, kun meen kotiin. En sit enää ehtiny pyöräilee töihin, niin menin autolle. Auton luona parkkipirkko kirjotteli mulle sakkoja, jotka onneks seivasin puhumalla. Sit kaasuttelin töihin, tai niin yritin. Ruuhka vaan aamulla ei oo mikään pikkujuttu, eli matka vanhankaupunginlahdelta Kalliooon kesti...kauan. Kun pääsin perille, ei ollu vapaita paikkoja missään ja jouduin jättää auton S-marketin paikalle, jossa se sais olla tunnin. Nyt se joutuu olee sielä 8 tuntii...nähtäväks jää, onko siin sitte sakkolappunen ja nähtäväks myös jää, miten saan auton pihalle, kun se on siis hallissa, ja tuo mun pysäköimisaika on umpeutunut jo 7 tuntia sitten.

Minä mihinkään jumppaan jaksa lähteä...haluan olla kotona ja katsoa tvtä ja syödä suklaata....

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juhuu!! And she is back!!!