THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, syyskuuta 17, 2007

#*¤&@ Maanantai!!!!!!!!!!!!!

Maanantaiaamuna kello 6.30 herääminen on epäinhimillistä ja julmaa. Maanantaityöpäivien pitäisi mun mielestä olla max. 4 h pitkiä ja alkaa vasta kello 12.00.

Lauantaina oli Leylan syntymäpäivät. Liityin mukaan Gentlemen´s Clubilla. Olin jotenki odottanu, että olis ollu hauska tyttöilta, mut äh. Kaikilla oli kai joku "seuralainen" mukana ja mulla oli vähän pariton ja ulkopuolinen olo. Joka tapauksessa jatkettiin sit Bellyyn ja loppujen lopuks oli silti ihan hauska ilta, mä näin jopa Leylan tissit -hähhähähhää. Jäi silti vähän tyhjä olo.
Enää ei taideta olla tyttöjä. Äh, en mä osaa selittää. Tuntuu vaan...siltä, että kaikki on jotenki historiaa ja ett nyt on ihan uudet ajat. Mut niin kaikki muuttuu, niin kuuluukin tapahtua.

Eilinen päivä meni enemmän tai vähemmän lööbaillessa ja syödessä kahteen eri otteeseen kotzonee. On se vaan niin hyvää....

Mun uusi sivujen ulkoasu on kamala. Jos osaisin, tekisin ihan ite jotku kivat sivut. Mut en osaa, niin pitää käyttää tylsii valmiita pohjii-plääh.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muru, korjaa toi mun linkki, en pidä enää blogspottii...

riesa.tuska.fi

Kiitos ja kumarrus!

Karoliina K. kirjoitti...

Jeps, tehty. Oli niin iso juttu, etten muka saanu ikinä aikasek. Pahoittelut..

Mirdi kirjoitti...

Eihän siellä ollut seuralaisia kuin Leylalla ja mulla niin sanotusti heei... Thomaksen frendit tuli ittekseen ja maisu ja minna ja ayla ....