THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, tammikuuta 02, 2007

Love Is Not A Victory March.

Ei hemputti. Vieläki motivaatio hukassa.

Perjantaina mulla oli Marin ja Leylan kanssa ilta. Mun luona oli mun mielestä kivaa, mutta sitten kun lähettiin baariin, ei enää ollutkaan. Tai siis..sielä oli tylsää. Vähän ihmisiä ja nekin typeriä. Tai mistä mä tiedän, minkälaisia ne oli, en mä kellekään puhunu. Ne vaan vaikutti..typeriltä. Itse kun olen niin hurmaava.

Lauantaina olin myymässä lippuja yhteen yökerhoon. Oli aika..hiljasta. Ja väsytti. Menin nukkumaan pe-la yönä vasta kuudelta ja heräsin jo kymmeneltä. Join aika monta Bullia, että pystyin istumaan nukahtamatta 22.-02.00. Lueskelin siinä sitten vaan kirjaa ja haukottelin. Easy bling-bling-bling. Sunnuntaina olin myös töissä, päivälle pesin pyykkiä ja lepäilin, illan ja yön siis töissä. Vähän masentavaahan se oli, kun klo 00.00 kaikki halaili ja toivotteli uuttavuotta ja mun puhelin piippaili täyteen kännisiä viestejä kavereilta ja ite istuin siinä eteisessä tylsistyneenä. Nooh..tuplapalkka. Tai tripla, kun ei menny rahaa mihkään. Pääsin sit töistä 04.30, lähettiin Stockholmiin aamubileisiin. Oli ihan hauskaa ja jaksoin pysyä hereillä yllättävän myöhään pirteenä, nukkumaan menin vasta sitten maanantain puolella kello 12.00. Nukuin parin tunnin päivä/yöunet, enempää ei viittiny, ett pääsi tänään töihin.

Tein eilen Löydön. En halua puhua Löydöstä mitään ennen ensi viikkoa. Olen täpinässä, Tosi Täpinässä. En varmasti saa nukuttua viikkoon.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

No just...eipä jääny vaivaan...