THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, tammikuuta 31, 2007

Peace And Harmony

Olipas kiva päivä.

Pääsin kasvohoitoon elämäni ensimmäisen kerran. Se oli niinkuin elokuvista, taustalla soi ambient, kynttilät paloi ja kosmetologi taputteli ja hieroi mun kasvoihin kaikkia tuoksuvia aineita. Sillä aikaa, kun nää aineet kasvoilla vaikutti, sain päähierontaa. Ihanaa. Tästä lähtien mulle voi aina ostaa lahjakortteja Dayspahan, en pane vastaan. Olisin voinu nukahtaa, ellen olis koko ajan miettiny, ett mitäköhän se kosmetologi löytää mun kasvoilta. Ja toivonu, ettei kaiken sen harmonian aikana mun vatsa rupeis murisee, kun mulla oli hillitön nälkä.

Näin pitkästä aikaa Pinjaa. Pinja on Leviltä mun työkaveri ja meidän pändin toinen osapuoli. Meidän pändin nimi oli Duo Toppatytöt. Meillä oli biisejäkin. Muttei me ikinä niitä sit laulettu. Kunhan kikateltiin töissä tälle prokkikselle. Meillä on levyn kansikin valmiina melkein. Kunpa sais aikaiseks nähdä Pinjaa enemmän, kun kuitenkin samassa kaupungissa asutaan. Pinja oli ostanut mopsin pennun. Sen nimi oli Olavi. Hi hi hi.

Sitten ostin Faithlessin uusimman cd:n To All New Arrivals. Oon kuunnellu nyt levyn kuudenteen biisiin asti, ja kaikki on ollu tosi hyviä. Suosittelen ainakin Mirdille tätä. Ihanan leppoisa levy, just sopiva tän harmonisen päivän loppuun.

Kotimatkalla huomasin, että Sörkän metrikseen oli tehty Isku. Iskun jälki nyt ei hirveesti ollu mun makuun. Tai siis taiteen lajia puolustan, mutta nuo oli aika hätäsiä. Mun mielestä. Pisteet silti. Vaikkakin tuntuu vaan enemmän Ghetolta nyt. Otin kuviakin, mutta pahoittelen, jälki ei välttämättä oo kauheen hyvää. Oon niin huono kuvaaja.

Haluan pois Kalliosta. Jonnekin, missä kasvaa puita eikä spuget hengaile. Jonnekin, missä hälyytysajoneuvojen äänet ei olisi jokapäiväistä. Äiti ja Isä, ostakaa mulle asunto.










0 kommenttia: