THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, tammikuuta 15, 2007

Äiti.

I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn't easy but nothing is
No



Wohoooo! Maksoin laskut, tilille jäi 2 euroo. Mihin mennään?

Viikonloppuna olin väsynyt ja vihainen. Sitten näin Marin ja Leylan ja piristyin. Oltiin Kallion kierroksella (Tauko -hyi, Soul kitchen -kiva ja Kuudes linja -kiva).
Löysin kotimatkalla kadulta kukkapaketin. Paketissa oli ihmisen pään muotoinen kolo. Kukan antaja tais olla ollu tuhma. Pelastin kukkapaketin. Siellä oli vaaleen lila ruusu. Aika kaunis. Ja ehjäkin se oli vielä. Nyt se on mun pöydällä maljakossa.

Terrieri ja mä saatettiin baarista Leyla kotiin. Kun tulin takaisin omaan kotiini, oveni oli auki. Sepposen selällään. Aika paljon huvitti mennä kotiin. Laitoin kaikki valot päälle kotona ja tutkin joka paikan parvesta sängyn alle ja vessaan. Ketään ei onneks ollu missään eikä mitään ollu hävinny. Mutta helvetti, että sydän pamppaili sataa. En takuulla oo lähteny himasta jättämällä oven apposen auki. En mä niin tyhmä ole, enhän? En mä ees ollu humalassa. Toivon, että ovi on menny jotenki huonosti kiinni ja joku salaperäinen läpiveto on paiskassu oven auki. Vähän kyllä puistattaa vieläki. Onneks mulla on Terrieri. Ilman sitä en varmasti uskaltais olla kotona.

0 kommenttia: