THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, tammikuuta 30, 2007

Dis List

Ensiksi Zimbo, olipa hyvä, ettet maininnut mitään "mulle" metrossa. Koska siihen aikaan en ollut metrossa vaan töissä ja olisi saattanut se mun look-a-like kovasti hämmentyä, jos olisit mennyt kyselemään siltä koiran ripulista. Naureskelin tällä ajatukselle tovin. Aikaisemmin piti tästä jo kommentoida, mutta sitten bloggerissa oli jotain huoltohommii eikä mikää toiminu. Sitten se jäi. Ja jäi. Ja jäi.

Mun piti kirjoittaa tähän kaikkia juttuja, joita inhoan. Tai se siis oli alkuperäissuunnitelma, koska mulla oli tosi angstinen olo. Katsotaan, saanko olon palautettua.

Inhoan seuraavia mainoksia:

  • Grandiosan sitä ärsyttävää pizzaperjantaiiii pätkää. Se on niin ärsyttävä ja kaiken huippuna koko typerän biisin voi hakee soittariks luuriin. Jos joku oikeesti tekee niin, siis joku mun tuttu, niin rupeen kirkumaan.
  • R-kioskin sitä mainosta, sitä "Meitsi on äfbii." Sanookse oikeesti niin? Siis mikä saatanan äfbii? FuckBuddy? Vai kuulenks mä ihan omiani? Joka tapauksessa, kamala mainos.
  • Elisan mainokset. Ihan jokaikinen niistä. Mä en kestä niitä kahta ihmistä, jotka niissä mainoksissa on ollu jo muutaman vuoden. Ingggggh.

En ikinä nielaisisi:

  • Mehua, joka maistuu suklaa-mansikalta. Yäk. En oo maistanut, mutta yhdistelmä kuullostaa niin etovalta. No ok, suklaaseen dipatut mansikat on ennätyshyviä (oooih), mutta että mehu. Yäk.
  • Cappucino-omenasiideriä. Yäk. Totuuden nimissä on sanottava, että ostin kerran vahingossa sellaisen pullon. Maistoin sitä suussa, mutta sylkäisin pois. Kauheeta, kauheeta. Ei ikinä enää.
  • Cappucino-pepsiä. Yäk. Yllä mainittua kuin maistoin, en enää haluu maistaa mitään cappucino-yhdistelmää. Sitä paitsi, en haluais pilaa millää ylimääräsellä cola-juoman makuu (paitsi ett cherry-colaa ei lasketa, se on hyvää)
  • Bloody Maryä. Yäk. Miksi sekoittaa ketsuppia ja viinaa? Miksi?

Nihkeilyä on myös:

  • Kytkykaupat. Kuinka suuri vääryys onkaan se, että pitää sitoutua johonkin tiettyyn liittymään ja johonkin tiettyyn puhelimeen vähintään vuodeksi, jos sattuu haluamaan uuden puhelimen. Mitä jos puhelimelle sattuu jotain, tyyliin tiputat sen humalassa tuoppiin? Siinäs sitten maksellaan käyttökelvotonta puhelinta kuukausi kerrallaan. Sitten jos haluaisit kerralla puhelimesta maksaa, saat maksaa siitä sikahintaa. Paljon enemmän siis kuin jos ostaisit sen tuolla kytkykaupalla. Vääryyttä sanon minä!
  • Laihdutuskuuri. Oon ollu laihdutuskuurilla nyt 9 päivää. Tuskaa! Turhaa! Miks pitää riistää omasta elämästä niin suuri ilo, kuin herkkujen syöminen vaan sen takia, että näyttäis kuukauden verran kesällä edes siedettävältä bikineissä? Epäreilua.

Äh. En mä keksi enää, noita oli vaikka mitä kaikkee inhokkia. Nooh. Joku toinen kerta. Ehkä se ei oo niin tärkeetä tietää tätä.

Perjantaina olin muuten taas yön töissä. Tai yhteen asti. Sitten menin baariin. Vedin baaritiskihumalan. Olin idiootti. Olin ärsyttävä. Kokeilin tietämättäni yhtä asiaa. Pilasin kokonaisen aurinkoisen lauantai-päivän nukkumalla.

Plääh.

0 kommenttia: