THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, huhtikuuta 30, 2008

Lämpöaalto

Ihastuttava ilma. Ihan kiva päivä muutenki. Veljeni Samuli tulee tänään Helsinkiin viettää vappua. Yleensä tuloksena on ollut hillitön darra, kun veljeni Samuli on käymässä. Veljeni Samulikin on vaan halaillu vessanpönttöä seuraavana päivänä iltaan asti. Tänä vappuna taitaa olla vähän erimeininki. Ainaki mulla. Sitäpaitsi en varmaan enää ikinä saa sydämenmuotoista ilmapalloa keneltäkään. Ja vaikka saisinkin, kieltäytyisin siitä. Se kuuluu siihen menneisyyteen. Haikeaa.

Meillä on vesiongelma. Meidän hanavesi maistuu kauheelle. Tulee mieleen Nokia ja kieltäydyn koskemasta siihen. Jääkaapissa ei oo mitään nestettä, jos soijaa ja piimää ei lasketa. Kuolen janoon. Pakko kai raahautua kauppaan. Voisin samalla raahautua Kallioon asti, kun pitää hakee töistä Linnanmäelle rannekkeet. Aivan ku mä mihkään laitteeseen pääsisin, mun silti. Itsepäisesti aion sinne mennä.

No joo, mukavaa vappua kaikille. Nyt ulos.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, hyvää Wappua kanskin Riesan ja Räyhän emännältä!

Pia kirjoitti...

Oon mä kans ihana.. en oo ees huomannu et oot alkanu kirjoittaas taas. :D

Kääk.. eipäs mulla muuta pääs liikukaan nyt just. Palaan asiaan :)