THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, toukokuuta 06, 2008

Do You Ever Have A Homesicking?

Samuli oli sit täällä. Keskiviikkona se oli ulkona ja nukkui sit koko yön vessassa ja oksenteli. Kiva nähdä pikkuveljeä:)

Torstaina oltiin Alppipuistossa piknikillä, oli ihan mukavaa, vaikka seura oli väsynyttä ja krapulaista eikä aurinkokaan just sillon paistanu. Mä join jopa yhen lasin ihan oikeeta skumppaa, nams!

Perjantaina olin näkees Leylaa ja Maria, olipas mukavaa istuskella terdellä. Vain se jääkylmä siideri/lonkero/mansikkamargarita puuttui...Perjantaina sain myös Sampalta 30v lahjaks GTA nelosen, jeeei! Tosin Mikko on valloittanu sen pelin ja ite oon pelannu sitä ehkä vaan tunnin. Niin ja olin mä sitten kattoos Jason muuttaa taivaaseen-keikkaakin. En jaksanu kauheen myöhään olla. Sit ku ajoin kotiin, pääsin poliisisaattueeseen. Yks poliisiauto seuras mua Hermannista koti-ovelle asti. Luulikohan ne mua kriminaaliks...? Tosin olin vähän aikaa sitte just pelaillu GTA:ta, niin se pelin ajotyyli saattoi pikkiriikkisen jäädä päälle sit ihan livenäki...

Lauantaina heitettiin Samppa Espooseen sen kaverin luo grillaamaan, se epeli jäi sinne yöksikin, niin en enää sit ehtiny näkee sitä. Plääh. Sit käytiin ajelees kaikkia Espoon paikkoja läpi. Suvisaaristo (tms. joku sellanen paikka) olis aika kiva paikka asustaa, jos mulla ois miljoona. Tai ainaki viis.

Sunnuntaina oltiin Lintsillä. Mä kävin laitteissaki! No joo, ne laitteet koostui Rinkelistä, kummitusjunasta, maisemajunasta ja Vonkaputouksesta. Niin ja ajeltiin me sit Tuusulan suunnalla ja Sipoossa. Tuusulassa voisin ehkä asua, Sipoossa en. Se oli jo jotenki liian lande.

Vloppuna iski kova koti-ikävä. Huvittais lähtee Vaasaan, mut en mä jaksa enää istuu niin pitkää matkaa eikä lääkärikään enää suosittele matkustamista. Tai sit huvittais, ett Samuli muuttais Helsinkiin. Olis kivaa, jos olis perhettä täällä suunnassa eikä niin mahdottoman, älyttömän kaukana. Me luv my family, vaikka ne ajaakin mut hulluks toisinaan (lue: aina kun nään ne). Sit iski myös hillitön katumus ja syyllisyys. Ajattelin liikaa. Ei sovi mulle.

Eilen meinasin joutua sairaalaan. Tai olin mä sielä 6 tuntii, kun ne sielä väitti, ett mulla on raskausmyrkytys. Kyllä ne sit mut kotiin päästi, jäi sit vähän epäselväks, ett mikä on, mut ehkä se selviää huomenna, ku on uus lääkäri. Sitä ennen pitäis ottaa rauhassa ja lepäillä. Ei huvita...

Musta on tulossa alkoholisti, vaikken ees juo. Joka ikinen tekeminen, mistä haaveilen, sisältää viinaa. Esim. vlopun ajelulla löysin vaan kaikkia potentiaalisia pussikaljapaikkoja. Aurinkoinen ilma saa mut ajattelemaan päiväkännejä. Pelkkä siiderimainos tvssä saa mun suun napsumaan. Mä varmaan voisin juoda jopa bissen, jos se tarjottais mulle tuopista niin kylmänä, ett se tuopin pinta ois ihan huurunen ja kostee, uiiih. (En siis yleensä juo bissee, ikinä.)

Äh, pakko lähtee vyörymään Sepen kans ulos lenkille. Siel näyttää tosi lämpöseltä, mut kuulin huhuu, ett näin ei ois. Hitto, ku meiän lämpömittari on rikki.

0 kommenttia: