THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 19, 2008

Goodbyes

Mun ikioma auto on nyt viety autokauppaan. Meillä oli monta kivaa hetkeä yhdessä, varsinkin viime kesänä, jolloin kruisattiin ristiin rastiin Suomea, minä, herra Terrieri ja Clio. Tilalle tuli joku Toyota Verso, perheauto. Olosuhteiden pakottama hankinta, mutta silti...yääääääääh. Haluan mun ikioman Clioni takaisin. Sillä mä sentään osasin ajaa jopa Helsingin keskustassa jo. Tolla vankkurilla...hmmh, luultavasti en opi ikinä. Toivottavasti Clio pääsee hyvään, rakastavaan kotiin. Sanokaa vaan materialistiksi, en välitä, tästäkään erosta en varmaan toivu ikinä.

Nyt pitäis mennä ompelemaan pinnasänkyyn reunasuojusta. En enää yhtään pidä ompelukoneista. Tuo saatanan aluslanka menee koko ajan helvetilliseen solmuun, kun oon pari senttiä ommellu enkä ymmärrä, missä on ongelma. ARGHHHHH!!!!

Laskettuun aikaan on 48 päivää. Saatan kohta mennä paniikkiin.

0 kommenttia: