THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, toukokuuta 11, 2008

Yawn!!!!

Pe-la välisenä yönä sain vihdoin nukuttua lukuunottamatta kahta vessassa käyntiä. Olisin voinut nukkua ikuisuuden, MUTTA nenästä alkoi vuotaa verta ennen yhdeksää urakalla eli ei tullut mitään. Olin erotiikan multihuipennus liian pieni t-paita päällä, leuka veressä ja nenässä tuppo vessapaperia.

Viime yönä olisin ehkä voinut nukkua, mutta koska läkähdyn öisin kuumuuteen, pitää pitää ikkunaa auki. Ikkunan ulkopuolella oli joku prkleen harakka, joka huusi ja huusi ja huusi noin kello kahdesta kello kuuteen. Tai kuudelta luovutin ja laitoin ikkunan kiinni. Ensimmäistä kertaa elämässä olin ihan itse omakätisesti valmis lahtaamaan jonkun eläimen. Kun nyt sitten ysiltä heitin Mikon töihin, se (oletettavasti) sama harakka tepasteli itsetyytyväisen ja arvokkaan näköisenä mua pihalla vastaan. Jätin sen monista yöllisistä uhkauksista huolimatta silti eloon. Sillä on sitä paitsi pesä läheisessä koivussa. Enhän mä nyt voi harakan lapsista orpoja tehdä.

Eilen oli muuten aika kiva päivä. Sain melkein äitienpäivänä melkein äitinä lahjoja. Ja sit oltiin Sepen kans kävelees luontopolulla. Sepe ainaski nautti. Ja sit oltiin ravintola Helsingessä syömässä lohikeittoa. Nam. Ja mä join greippilimsaa, joka näytti ja maistui lonkerolta. Vee-edätin siis itseäni. Niin, ja sit oltiin Trentassaki syömässä. Ihan semihyvää ruokaa, vaikka paikka onki saanu huonoja arvosteluja. Söin alkuun jokirapuja, pääruoaks maissikanaa ja jälkiruuaks tiramisuu. Jälkimmäinen oli kyllä vähä pettymys, maistui lähinnä kahvissa uitetulle täytekakulle.

En ihan oikein ymmärrä. Meillä on ollu taloyhtiössä ekan asumisvuoden ajan ilmainen soneran netti. Nyt toukokuussa ilmaisuus loppui ja oon odotellu, ett Sonera ottais yhteyttä ja kyselis, ett halutaanks me jatkaa maksavina asiakkaina ja minkälaisten nopeuksien kans etc. No eipä oo kuulunu mitää ja mähän en niille soita, koska joka kerta, ku oon yrittäny, oon saanu jonottaa yli puol tuntii ja lopulta kyllästyny. Näköjään meillä nyt kuitenki on netti, jonka hinnasta tai nopeudesta mulla ei oo niin mitää käryä. Kaikenlisäks Sonera on kuulemma siirtyny sähköiseen laskutukseen..Mihinköhän osoitteeseen ne meinaa laskuja lähettää? Kyllähän mä sain Soneralta jonku sähköpostiosotteen, mutta en mä sitä oo ikinä käyttäny enkä muista koko osoitetta/salasanaa, ku mulla on jo ihan toimiva sähköpostiosote gmaililla. Oletettavasti ne tökkii laskun sinne, mutta en mä jaksa selvittää sitä mun osotetta, ku se edellyttäis taas sitä yli puolen tunnin jonotusta puhelimessa. Ei sillä, että mulla olis nyt jotain tähdellistä tekemistä lähiaikoina, mut silti. Ärsyttävää.

Ai niin, ei synnytysvalmennuksessa puhistu ringissä eikä ollu kalvosulkeisiakaan. Ihan mielenkiintoista ja jopa hauskaakin oli (neuvolantäti kun on niin hassu), mutta hiljaa mielessä päätin, etten ehkä synnytä ikinä. Onkohan liian myöhäistä päättää moista....

Pitäis siivota. En jaksais. Odottelen mielummin, ett joku kiva haluis tänää olla mun kaa. Sitä paitsi neuvolas sanottiin, ett pitäis kahteentoista asti olla vaan sängyssä ja rentoutua ja kuunnella Vivaldia. Mutta jos herää pääsääntöisesti neljältä, niin siinä on aaaika pitkä aika makoilla tekemättä mitään. Tulos: Ei rentoututa. Ja kuunnella Vivaldia 8 tuntia putkeen (klo 04.00-12.00)? Kaikella kunnioituksella, ei kiitos.

0 kommenttia: