THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, huhtikuuta 11, 2008

Niinku Totally

Heräsin väärällä jalalla. Olen kiukkuinen ja apea jostakin tuntemattomasta syystä. Kaikki ärsyttää. Ärsyttää, kun ei huvita viettää rapsutushetkeä herra Terrierin kanssa, vaikka se on meidän joka aamuinen traditio. Ärsyttää, että alakerran koirat haukkuu aina. Ärsyttää, että herra Terrierikin piti aamulla oman haukkukonserton. Ärsyttää, että mun hiukset on takkuiset, niin takkuiset, ettei niitä saa varmaan edes harjalla selviks. Ärsyttää, että pyykkikone on täynnä märkää pyykkiä eikä mulla oo puhtaita vaatteita. Ärsyttää, ettei kotona voi kulkea niinkuin huvittaa, koska ikkunan takana on kasa rakennusmiehiä (tai ei ne kyllä kasassa oo, mutta silti), joilla on suora näkyvyys meille. Vielä enemmän ärsyttäväksi sen tekee, ettei mulla todellakaan oo puhtaita vaatteita, eli ainoat vaihtoehdot on alastomuus/likaiset vaatteet/pyykkikoneen märät vaatteet. Ärsyttää, että p*nettaa, mutta koska olen oluttynnyrin kokoinen ja yhtä eroottinen näky kuin kasa koiran kakkaa, ei paljon heru. Ei edes tuolta kasalta rakennusmiehiä. Ei sillä, että olisin edes yrittänyt.

Lohdutukseksi taidan syödä aamupalaksi levyllisen chili-suklaata, jonka sain eilen Leylalta. Suklaa pelastaa aina kaiken. Tosin siitä saan kasvoilleni lisää tätä ihastuttavaa puberteetti-lookkia. No ainakaan kukaan ei ehkä usko, että olen jo 30. Vaikka väliäkö kai sillä on, vaikka uskoiskin. Näinä päivinä.

Eilen olin tosiaan näkees Leylaa. Käytiin Café Fazerissa syömässä mmmm niin ihanaa leivosta, jonka Leyla tarjos. Taisin muuten unohtaa haltioituneena sanoa kiitos. Ennen kävin dokailemassa ja sekoilin, nykyisin syön leivoksia. There´s something wrong in this picture, perhaps. Niin ja käytiin me leffassakin kattomas Juno. Tilanteeseen sopiva suloinen leffa. Voin mä suositella. Ei ihan mikään perus jenkkipaska, jossa olis väkisin pitänyt nauraa, vaan ihan oikeesti hauska. Aina välillä.

Viikonloppuna eli tänään Lappeenrantaan. Sepe saa purkaa energiaa juoksemalla vapaana tuhatta ja sataa, itse luultavasti saan hermoromahduksen ja läähätän sunnuntaina paniikissa ja ahdistuneena. Ei tiiä.

0 kommenttia: