THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, huhtikuuta 23, 2008

Yhä Pikkasen Pläski

Lauantai oli kiva päivä. Oltiin Liisan kans kaupungilla, mukaan tarttui uudet verhot. Lisäks käytiin katsomassa Pixarin näyttely. Oli mielenkiintonen. Kunpa iteki osais piirtää niin hyvin. Ja kunpa niitä tauluja ois saanu kotiin, mutta pöh. Tennarissa kyllä myytiin Pixar-tuotteita, mut ne oli vaan jotain avaimenperii ja pehmoleluja. Illalla oli ihan pakko viel silittää uudet verhot ikkunaan. Yöllä oliki alavatsa ihan tulessa kaikesta päivän rehkimisestä, ettei sit paljoo nukuttukaan.

Sunnuntaina oltiin minä, Sepe, Mikko, Anne ja Teemu Myllykoskella haikkaamassa. Oli kivaa, maisemat oli hienot ja ilma viel hienompi. Meilloli vaan aika extreme-reitit, ei menty merkittyjä polkuja vaan kuljettiin kaiken maailman pusikoissa. Ihme, etten mahan kans kyntäny maata kertaakaan.

Tällä viikolla en ookaan tainnu tehä muuta ku hengailla Sepen kans kosken rannalla ottaas aurinkoo. Tai kyllä me vaihdettiin olkkarin järjestystä maanantaina. Tai Mikko vaihto. Mä istuskelin. Olisin mä jotain tehnykki, mut joka kerta ku liikahdin, nenästä rupes tulvii verta. Eilen laitettiin parvekkeelle sälekaihtimet, kyllä tuli hienot. Tai en mä laittanu, mä istuin uudistetussa olohuoneessa ja virkkasin(!).

No joo, nyt ulos ja aurinkoon ennen ku Sepe pissaa housuihin.

2 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Ompelukone??? Virkkaat??? Mitä ihmettä...
Pitäs törmätä niin mäkin voisin päivitellä että ooppas sä iso. Mun pitäs Leylakin nähä joku ilta kun on aikaa (äitee tulee viikonlopuksi), että saisikohan teidät samalle illallla kaffille...

Karoliina K. kirjoitti...

Joo, musta on tullu niiiiiiiiiin boooring. Kahvit käy lähes anytime, ei mulla oo elämää...