THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, huhtikuuta 09, 2008

Viimeisin julkaisu lokakuu 2007

Ehkä mä hitusen päivitän kuulumisia...

1.) Mahassa kasvaa kaksi "alienia", jotka potkii ja möyrii, vie mun yöunet, juoksuttaa mua vessassa, repii mun sisälmyksiä, laittaa mun kasvot näyttämään puberteetti-ikäisen kasvoilta, turvottaa mun jalat kahden limpun kokoisiks, vie KAIKEN energian, estää dokaamisen, lumilautailun ja ratsastuksen, pistää mut itkemään/raivoamaan pienen pienestä syystä, varmistaa, etten varmaan enää ikinä mahdu mihinkään vaatekappaleeseen kokoa S tai edes M, ei anna mun kävellä yli 50metriä hengästymättä, potematta tuskaa jaloissa tai alaselässa...etc. etc. Ja tämän pitäisi olla yksi hienoimmista kuukausista naisen elämässä...hmm..taitaa olla miesten keksintöä.

2.) Taidan palata työelämään seuraavan kerran ehkä joskus vuoden 2009 lopulla. Ultimatum köyhyys, here I come!

Tän verran mun päästä tuli tekstiä ja se on kuulkaas paljon se näinä aikoina. Koitan kovasti jaksaa kirjoittaa enemmän ja useammin, kun nyt kotonakin vaan oleskelen.

0 kommenttia: