THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, huhtikuuta 18, 2008

SurHur

Mulla on ihan oma ompelukone. Ompelukoneet on AINA vihannu mua ja mä hylkäsin ne yläasteella ja ajettelin, etten koske moiseen laitteeseen enää ikinä. Koskaan. Mutta hahaa! Täällä mä huristelen nyt menemään ja olisin ompelemassa ihan kaikkea. Tosin ei mulla oo mitään kankaita, kaavoja eikä ideoita. Tällä hetkellä oon siis tyytynyt lyhentämään yhet verhot. Herra Terrieri ystävällisesti auttoi mua istumalla verhojen päällä. Kiva, kun verhot on vielä mustat, niin nyt ne on sit sävytetty valkoisilla koirankarvoilla. Ei voi mitää.

Eilen käväisin 4D-ultrassa. Alienit ei suostunu kuvattavaksi. Ne vaan piti niitten käsiä naaman eessä. Ja sit ku ohikiitävän hetken ois toisesta saanu kuvan, niin toinen tunki pyllynsä ultralaitteeseen, niin että söpöstä naamakuvasta tulikin kuva pyllystä ja pippelistä. Hmmh. Tuleva itsensäpaljastaja vai porukan koomikko?

Ooooh, I´m so boooring. Mä vaan puhun vauva- ja ompelujuttuja. Pitäisköhän mun tehdä tästä odotus/vauva/ompelu/virkkaus/ruuanlaitto-blogi...? Yyyyyyyyyyyh.

0 kommenttia: