THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, marraskuuta 15, 2006

My Thigs Weighs a Ton

Uh. Oh. En mä mitää oo tehny. Tai korjasin mä mun nettiyhteyden. Eli soitin Welholle, ett HEEEEEEEEEEELP. Sit ne sielä paineli nappuloita ja sit rupes taas toimii. Melkein tuli paniikki.
Ja sit mä korjasin F-Securen. Siis koneeltani, en maailman laajuisesti. Sen mä tein ihan ite.

Olin mä sunnuntaina Showtanssikurssilla. En mä mitää osannu, mut hauskaa oli ja tuli kuuma.
Ja äsken olin BodyPumpissa ja BodyBalancessa. Jälkimmäisessä notkeuteni yllätti jopa itsenikin. Tai ei sitä varmaan kukaan muu huomannu, ku mä vaan. Jotenki vaan venyin tosi paljon eri asentoihin enemmän kuin kertaakaan aikaisemmin. Ehkä tästä urheilusta on jotain hyötyy. Jos ei muuten, niin olen pian tooosi notkee. En sit tiä, mitä hyötyy siitä on. Kai mä voin sit vaikka jurrissa elvistellä ja reväyttää jotain itsestäni.

Sain töistä lisää palkintoja. Tai sain valita ihan ite. Ne oli ihan tylsiä palkintoja, sopivia hienoille ihmisille. Valitsin siis jonku hifi-henkilövaa'an itselleni, ku ei mulla oo vaakaa. Tosin ehkä olis silti pitäny valita jotain muuta, ku sit mä varmaan seison sillä ja voivoittelen (anteeks Heli:)) aamusta iltaan, kun en paina sitä samaa, mitä kymmenen vuotta sitte. Tosin en mä kyllä sen verran ees haluis painaa. Tai siis painoin silloin 50kg ja olin silti tän saman 170cm pitkä. Höh, eihän mulla sit ois ees rintoja. Tai ei ne ny nytkää mitkää jättiläismäiset oo, mutta silti mulla sentään on sellaset.

0 kommenttia: