THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, marraskuuta 28, 2006

Äääääitiiii Tuuu Iiiiikkuuunaaan, Tääälä Huuutaaa Caaaro.

Huutaakohan lapset vielä noin kerrostalon pihoissa? Sillon, ku mä olin pieni, nii mä ainaki huusin. Ja kaverit kanssa.

Mulla on hillittömän kiukkuinen olo. Vituttaa enkä oikeen tiä miks. Ehkä siks, ett oon väsyny. Mut en tiä, miks, koska nukuin kyllä ihan hyvin. Tai ehkä tää johtuu siitä, ett kävin ottaas influenssarokotuksen, ku työpaikka tarjos. Ei tuossa kyllä ollu mitään ilmotusta, että jälkimaininkina olis hillitön vitutus. Väsymystä ja flunssanoireita kyllä. On mulla kyllä nälkäki. Ja aina ku oon nälkänen, niin mua vituttaa. Söin mä sellasen helvetin pahan mikrosavuporokeiton. Se oli vaan niin kamalaa, ett sekin vitutti. Einekset on tyhmiä. Olisinpas pieni ja asuisin kotona ja saisin joka päivä kotiruokaa. Ku en mä ite mitää jaksa tehä.

Eilen olin taas jumpassa. Sitä ei ennen huomannu, kuinka paljon yks lauantai-illan dokaaminen vaikuttaa kuntoon, ku ei sitä urheillukaan. Ikinä. Mut eilen en kyllä jaksanu mitään, ku kunto meinas koko ajan loppuu kesken, vaikka edellisellä viikolla jaksoinki. Aika suututtavaa.

Pia Pikkuhousu sai jr. Potkuhousun su-ma yönä. Vauva on ihastuttava, näin kuvan. Onnea sata kiloa.

Pitäis tehä viel 22 min. töitä, mut nyt ei millään jaksais enää. Kai se o pakko.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vitutusta on liikkeellä. Itse en jaksa blogiani päivittää, saatika kommentoida kellekään. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ