THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, marraskuuta 23, 2006

I´m A Muthaf*ckin´P.I.M.P

Omituisia asioita. Eilen olin Herra Terrierin kanssa iltakävelyllä, kun joku tyttö/nainen pysäytti meidät:
T/N: Anteeksi, mutta..onhan toi russeli?
K:O-on.
T/N: Tämä saattaa vaikuttaa vähön oudolta, mutta voisitko mitenkään auttaa...Katsos kun mulla on russelityttö, ja sillä on nyt juoksu. Se piti astuttaa, mutta sulhasehdokas lähtikin Lahteen. Tällä asialla on tavaton kiire, koska juoksu loppuu pian. Voisitko mitenkään auttaa, totta kai siitä maksaisin?
K: Öhhhhh, kai se käy.
T/N: Käykö huomenna?
K: Joo kai..

Eli nyt sitten Terrieri on tänään kaiketi menossa kiksauttamaan ensimmäistä kertaa elämässään muuta kuin kenenkään jalkaa, mun tyynyjä tai peittoa tai pehmoleluja. Valvoin koko viime yön, kun olin asiasta niin stressaantunu. Oon varma, ett ku Terrieri saa pesää, niin siit tulee totaalisen mahdoton, ultra-äijä. Toisaalta tää on kyllä ihan hyvä juttu, oon aikaisemminki miettiny, ett Terrierii vois käyttää jossain. Ja nyt, jos lopputuloksena on pentuja, ajattelin, ett jos sit ottaisin pentueesta yhden itselleni, kun muutenkin oon toisesta koirasta haaveillut.

Mutta katsotaan nyt, Tuxin, eli sen tyttökoiran omistajan pitäis soittaa mulle tässä näillä minuuteilla. Infoon sitten illemmalla, mitä tapahtui, ellen ole liian traumatisoitunut...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

HÄ? No toi nyt kuulostaa niin omituiselta että oksat pois...

Minkä helvetin takia sen ois pakko se koira just ny astuttaa...

Kerro het ku tiiät enemmän!

Anonyymi kirjoitti...

Joo, kyl vähän oudoksuttaa. Mites olet ajatellut sepeä valmistella illan koitoksiin? Pieni paukku viinaksia juomakippoon ;) Mites muuten, pitääkö teidän omistajien katsella vierestä, vai suljetteko koirat jonnekin lemmenkoppiin? Eikö se ole kiusallista tuollainen?