THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, marraskuuta 11, 2006

Ahdistus

Viime viikonloppu oli kiva, MPT oli kylässä. Käytiin BoardExpossa, ostin uudet hienot Roxyn laskuhousut. Oih, ku jo pääsis rinteeseen. Sain töistä palkinnon hyvästä työstä, viikonlopun Rukalla. Aion käyttää sen vasta keväällä, kun on lämmin. Sitä ennen kyllä huvittais päästä laskee useita kertoja, kun vaan olis seuraa. Mä en vaan täältä etelästä tunne ketään, joka laskis eikä yksin ole kiva lähtee.

No joo, takaisin viime viikonloppuun. Perjantaina piipahdin näkee Maria ja Leylaa Mambossa. Ne yritti mua juottaa humalaan. Tajusin taas kerran, kuinka kivoja kavereita mulla on. Ei siks, ett ne yritti juottaa mua humalaan, vaan siks, ett tuli vaan niin hyvä mieli, kun näki niitä.

Lauantaina käytiin MPT:n kanssa kävelyllä Vanhassa Kaupungissa ja sitte illalla mentiin katsomaan Borat. Olipas se hauska. Nauroin varmasti koko elokuvan alusta loppuun asti.

Keskiviikko-aamuna MPT lähti. Vaikka nähdään jo ens viikolla, tuli silti tylsä olo. Ei ikävästä, vaan siitä, ett tajus sen tosiasiasian taas, ett toisen koti on eri kaupungissa ja että näkeminen on vaan ohimenevää.

Eilen piti nähdä kaveri. Oltiin siitä jo sovittu keskiviikkona, mutta se teki sit oharit ilmottamatta mitään. Illalla soitin vaan sille, ett mitä tehdään, niin se sanoi olevansa paikassa A, ja sieltä menossa paikkaan B ja sit vielä C:hen. Eikä noi A,B ja C ollu mitää tärkeitä juttuja, vaan sellasia, ett mun seura vaan ei kelvannu. Mua vituttaa hillittömästi tollanen, miks luvata mitää, jos ei oo pientä aikomustakaan sit kuitenkaa nähdä? Olisin ehkä keksiny kehittää jotain muuta perjantai-illalle, mut olin niin urpo, ett luotin siihen, ett lupaukset pitää. Heräsin kasilta aamulla pesee pyykkii, ett mulla olis illalla puhtaita vaatteita (tuota pyykkiä on hieman kerääntynyt), kävin aamulla jumpassa* ja meikkasin valmiiks, ett vois sit lähtee nopeesti suoraan töistä. Lopputuloksena istuin illalla kotona meikattuna, verkkareissa, alahuuli mutrussa, kulmat kurtussa ja katoin Beverly Hills 3:sta, vaikka mun olis niiiin tehny mieli lähtee johonki. Kiitti vitusti.

Tänään ahdistaa kamalasti kaikki. Heräsin ihan yhtäkkiä aamulla puol neljä ja olin ahdistunut enkä saanu enää unta. Nytki on ihan tyhmä olo. Meen BodyPumppiin ja BodyBalanceen kohta, ehkä tää olo helpottuu. Jos ei helpotu, käyn shoppailemassa. Illalla lähen sheikkaa buutii Annen kanssa, jos Anne ei oo kauheen väsyny. Kyllä tää kai tästä.

*Ai niin, kun menin tuonne jumppaan tai siis BodyBalanceen, niin siellä ovella sanottiin, että tää tunti sit kuvataan kausijulkaisuun. Prkele, siellä oli koko ajan joku nainen räpsimässä kuvia edestä ja takaa. Onpas sit hienoa, kun ne asennot on sellasia, ett joka ikinen makkara varmaan näkyy. Mun tuurilla joudun johonki kansikuvaan törkee irvistys naamalla. Hyvällä tuurilla en osunut kuviin ollenkaan. Oon kyllä viime aikoina ollu vähän julkkis niinku. Ku BoardExpossaki mua haastateltiin ja musta otettii kuvia johki lehteen. Ja sit olin sellasessa laitteessa, niinku sellasessa, missä ratsastetaan hevosella, ja joka pyörii ja yrittää tiputtaa. Tiättekste, sellanen , ko tvssä usein? Tosin satulan tilalla oli sellanen liukas putkilo. No joka tapauksessa, siinäki musta otettiin kuvia. Silloin varmaan vasta näytinkin typerältä, ku olin niin keskittynyt.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Öö. Ok:)

MPT=MaailmanParasTomas.