THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, marraskuuta 01, 2005

Can't Buy Me Love???

Ihanaa, täydellistä, oon sheikannu buutii koko päivän itekseni himassa, ku palkka tuli tänään.
Ja se oli kerrankin iso, no ei nyt mikään tähtitieteellinen, mut sellainen, et sain maksettuu KAIKKI laskut ja tilille jäi rahaa niin, ett voin shoppailla, jos haluun ja silti jää rahaa vielä ruokaankin. Sain kerranki laitettuu jopa säästötilille jotain säästöön niitä kuuluisia pahoja tilanteita varten. Nyt ens kuun pitäis olla kans sangen ihana, kun tulee veronpalautus (618euroo, jes jes jes) ja mä sain rästilaskut maksettuu jo tässä kuussa eli ens kuussa kaikki rahat on mun mun mun ja mä saan ostaa sikana joululahjoja kerranki.

Sekin on kertakaikkiaan ihanaa, täydellistä, että Tomas tulee perjantaina. Ihan kuin olisi joulu.

Tänään mennään Marin kanssa lenkille, jee, mulla on illalla tekemistä! Jee, mä saan avautua kaverille asioista! Jee, mä laihdun! Jee, Sepe saa liikuntaa!

np. Kanye West - Gold Digger
(heh heh hee...oiva sheikkausbiisi ja muutenkin päivään sopiva)

0 kommenttia: