THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, marraskuuta 23, 2005

Marianne.

Viikonloppu meni itsesäälissä. Yllättävää.

Maanantaina olin kipeistä kipein. Tiistaina menin ulos Ninnin kanssa, oltiin Kipinässä, Ysi-baarissa ja Lostarissa. Oli ihan kivaa, vaikka miehet oli nuljakkeita. Mikä saa ne kuvittelemaan, että lähen naimaan kello puol neljä yöllä juteltuani ko. hlön kanssa 5 minuuttia. Ne tulee tyyliin: "Hei, mun nimi on Lasse, mikä sun nimi on..."Mä mulkaisen ja vastaan: " Pirkko." "Hauska tutustua, lähdetäänkö mun luo, asun ihan tossa kulman takana. Mä haluisin vähän läheisyyttä." Siis voi pliis! Ei noin mun kanssa toimita, ei. Pitääkö mun kehittää sellainen paita, missä on ohjeet limanuljakkeille pysytellä kaukana musta? En halua yhden illan juttuja, ne ei anna mitään ja seksikin on silloin ala-arvoista. Eikö baariin voi mennä ilman, että joku tyhmä tulee heti luulemaan, että olen jotain vailla? Onko se jotenkin laitonta lähteä tyttöjen kanssa ulos ilman taka-ajatuksia?Ja mitä helvettiä? Haluais läheisyyttä? Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, kun molemmat kuitenkin tietää, mitä Lasse tai kuka lie on vailla, kiitos.

Tänään olen taas kipeistä kipein, en siis darrassa, vaan oikeasti kipeä. Mutta koska satuin olemaan eilen Kipinässä dokailees, en pysty olee tänään pois töistä, koska se olis vähintäänkin epäilyttävää käytöstä. Jopa käveleminen tuottaa tuskaa.

Huomenna meen illalla tekee yhden työkeikan, olin vastaavassa myös perjantaina. Olin ErikoisHammasTeknikoiden pikkujoulujen baarimestari, hih hiih. Aika huvittavaa työtä, helppoo ja ihan hyvää rahaakin. Tulee tarpeeseen. Perjantaina mulla ja mun serkullani Evellä on meidän henkilökohtaisen pikkujoulut, syödään ja puhutaan paskaa. Ainoo, mikä on tässä ongelmallista, että pidetään joulut Even luona ja Eve asuu Espoossa. Kotiutumisesta saattaa koitua ongelma.

Otsikkoon viitaten, olen koukussa Marianne-karkkeihin.

np. Looptroop-21 Bars

0 kommenttia: