THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, marraskuuta 17, 2005

Nonni.

Eka päivä Kipinässä takana, pidin työstäni. Ainoo tilanne, jolloin menee vähän sormi suuhun, on silloin, kun tilataan jotain drinkkejä, läheskään kaikkia en osaa, pakko opetella, tai sit tulostan vaan pitkän listan ohjeita, miten niitä tehdään ja sit plärään sitä listaa henkeni hädässä. Olin kyllä töiden jälkeen ihan poikkipuhkikatkirikki. Halusin vaan pikasesti nukkumaan. Ainoo, että kun ravintola menee kiinni 02.00 niin sitten mulle tulee hieman kotiutumisvaikeuksia, kun viimeinen spora kuitenki menee jo tätä ennen. Onneks siellä on sellainen taksikortti, jonka avulla voi matkustella.

Meillä oli äsken Sepen kanssa Taistelu. Kun aina, kun mulle tulee postia, Sepe saa henkilökohtaisen hermoromahduksen ja menee tappamaan joka vihollisen, joka sieltä postiluukusta tipahtaa. Nytkin se aamulla tuli tyytyväisenä sänkyyn iso kirjekuoren pala hampaissaan, tyyliin "kato äiti, mitä sain". Mä yritin sitten ottaa sen palasen siltä pois, mutta sehän nyt ei terrierille käy. Maattiin sitte sängyllä naamat vastaikkain ja kumpikin piti sitkeesti kiinni omasta paperinpuolikkaastaan, kunnes pala sitten katkes. Pala kuitenkin oli liimautunut (hah hah) Sepen hampaisiin kiinni niin, ettei Sepe saanu enää suuta auki ja sit se ihan surkeena irvisteli ja murahteli mulle, mut kuitenki tunki suuta mun naaman eteen, silleen "APUA AUTA NYT ÄKKIÄ!!!"Kymmenen minuuttia siinä meni, ett sain pinseteillä Sepen liisteröidyt hampaat erilleen toisistaan. Oppiiko terrieri tästä mitään? -Ei.

Tänään sain vihdoin lisää kirjallisuutta opinnäytetyötä varten. Eli tänään siivoan, pesen pyykkiä, käyn kaupassa ja pankissa, teen Sepen kanssa pitkän lenkin ja sitten...ehkä kirjoitan työtä, ellei tvstä tule mitään ja ellen ole esivalmisteluista ihan poikki.

0 kommenttia: