THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, marraskuuta 15, 2005

silence

Enpäs ole kirjoittanut aikoihin, en ole jaksanut, vaikka on tapahtunut sata ja yksi asiaa. Noh, kirjoitan ne sata ja yksi asiaa nyt sitten.

1. En viihtynyt Georgessa, se paikka on on sellaisille, joille ravintola-ala on kutsumusammatti. Mulle se on vaan välietappi etsiessäni itseäni joten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuinka monta cm haarukka sijaitsee lautasesta ja kuinka monen asteen kulmaan jälkiruokalusikka asetetaan. Mua ei myöskään kiinnosta kumarrella yhtään ketään, ei työkavereita tai asiakkaita. Mulle nuorekas työilmapiiri ei tarkoita sitä, että ollaan +35 vuotiaita ja puhutaan lasten kasvatuksesta ja pikkujouluissa vedetään hienostunut humala punaviinillä. Joten se työ loppui lyhyeen.

2. Nyt olen opinnäytetyölomalla ja meen huomenna Kipinään töihin. Opinnäytetyö edistyy ihan hyvin, kunhan saan lisää kirjoja. Eilen vietinkin kirjastoissa koko päivän ja kun vihdoin löysin jotain materiaalia, en saanutkaan lainata kirjan kirjaa, koska mulla on kirjastoon 6€ myöhästymismaksuja, jotka mun pitää maksaa laskulla himassa ja sit menee n. 2 viikkoa ennen kuin saan lainata mitään. Perkele, olis nyt ollu ees joku tähtitieteellinen summa, mutta että 6€, halveksuttavaa. Onneksi Tomas soitti Jusulle, joka lupas tulla mun kanssa kirjastoon lainailee sen kortilla.

3. Oltiin keskiviikkona Marin kanssa katsomassa stand-up komiikkaa ja hypnoosia. Oli hulvattoman hauskaa ja ajatukset oli ihan muualla, kuin maallisissa murheissa. Ensikerralla haluan kyllä mennä vapaaehtoiseksi, haluan tietää, olenko altis hypnoosille.

4. Perjantaina oltiin hienosti tyttöjen (Mari, Leyla ja Maisu) kanssa syömässä ja juomassa. Sen jälkeen mentiin Uniqin ilmaisen siiderin bileisiin ja sit vielä Onnelaan. Musta on tullut sangen tylsä. Mä en baarissa enää yhtään ikinä riehu, kunhan istun vaan ja juttelen "shivishtyneithä", saatan liikkua paikaltani vain baaritiskille ja vessaan sekä loppuillasta narikkaan. Joka tapauksessa oli tosi kiva ilta kuitenkin.

5.Lauantaina ja sunnuntaina mooasin vaan, ja maanantaina eli eilen oli tosiaan kirjastokeskeinen päivä.

6. Kohta menen katsomaan Emily Rosen Riivajaa Ninnin kanssa päivänäytökseen, päivänäytökseen siksi, että muuten en ikinä uskaltais mennä kotiin yksin. Tästä raporttia tuonnenpana, luultavasti joskus ensi yönä, kun en kuitenkaan kauhuissani saa unta.

7. Viime viikkoina oon saanu olla extrakiitollinen kaikille mun kavereille siitä, että ne on olemassa. Kunpa mä voisin jotenkin korvata tän kaiken avun, mitä mä oon saanu. Erityisesti voisin mainita Marin, kun se aina jaksaa(?) kuunnella mua, Ninnin, kun se otti mut Kipinään töihin ja pelasti mun talouden, Tomaksen, kun sekin aina jaksaa kuunnella mua ja hoiti Vaasasta asti mulle kirjastokortin ja kaikki muutkin ihanat, ihanat ihmiset, I Own You Big Time. Heh, tää kuullosti varmaankin joltain sellaselta kiitospuheelta, joka pidetään esim. Oscarjuhlissa. Mut oikeesti, pidän teistä kovasti, kunpa mä en vaan olis kauhee riesa teille ja kunpa osaisin auttaa teitä samalla tavalla joskus.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Of koors. Sitä vartenhan me ollaan.