THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, lokakuuta 11, 2006

Yleisön pyynnöstä..

Pikainen päivitys ennen hyytymistä. Käytiin Marin ja Terrierin kanssa lenkillä, jalat on nyt vähän raskaat. Sitä paitsi paleltaakin. Ja väsyttää, vaikka kello on vasta kymmenen. Se on ihan historiallista, koska viime aikoina oon kukkunut myöhään yöhön.

Keksikää mulle jotain tekemistä noin kuukaudeks eteenpäin joka viikonlopulle...en halua dokailla, kun haluan säästää rahaa. En kyllä haluais istua yksin viikonloppuja himassakaan. Niin et vinkkejä? Oon alottanu jo virkkaamaanki (!), mut ei mua toi neule taida pitää kotona viikonloppuna kuitenkaan.

Haluisin keväällä lähteä joko rantalomalle Even kanssa tai sit Norjaan laskee Sampan kanssa. Sitä varten tarvitsen rahaa. Harkitsen toisen työpaikan ottamista, mutta se on kyllä aika kuluttavaa sitten. Sitte mä oon kiukkunen ja stressaantunu ja onneton. Huooooh, saispa lottovoiton.

Viime viikonloppuna oli kuningasdarra kivan perjantai-illan seurauksena. Oksensin koko päivän. Ihastuttavaa. Nyt oikeesti on pakko rauhottuu vähän.

0 kommenttia: