THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 28, 2006

Nonni

Mut on nyt tuunattu eli tyttömäinen ilta on nyt takana.
Kävin solariumissa Even luona, värjäsin hiukset, siloitin sääreni kylmävahaliuskoilla (Ai Saatana!), nypin kulmakarvani, viilasin ja lakkasin kynnet ja käytin virkistävää mutanaamiota kasvoillani.
Kynteni on nyt tosi kauniit, hiuksetkin on ihan jees. Mut ei mulla nyt muuten oo mitenkään enemmän tai vähemmän naisellisempi olo. Ihan sama Karoliina mä oon. Yllättävää?

Kotimatkalla Konalasta huomasin, että vaikka ihmiset olis juonu ihan vähän vaan, niin ne haisee silti pahalle, vaikka oltais ulkotilassa. Venailin dösää nimittäin ja siihen pysäkille tuli kolme jotai ärsyttävää teiniä, jotka joi viiniä ja hais pahalle. Note to myself: Seuraavan kerran, kun dokaat, osta jotain, esim. mynthonia, mukaan.

Dösämatka oli muutenki helvetillinen, menin jostain syystä istuu jo valmiiks epäilyttävän näköisen pariskunnan taakse (välttääkseni joutumasta istumaan pysäkin teinien lähelle) ja ne ensinnäkin nuoleskeli koko ajan. Hyvin kiusallista, kun ei oikein tiennyt, mihin pitäis katsoa. Toiseksi se jätkä kinasteli koko ajan jonku kans puhelimessa (silloin, kun ei nuoleskellu). Sit sillä jätkällä oli niin urpo ääni, ett hampaita vihloi. Oon varmaan ennenkin maininnu, ett väsyneenä oon tosi "herkkä" kaikille äänille ja mua rupee vituttaa. Kaikenlisäksi se jätkä vielä puhui niin lujalla äänellä, että se vastas melkein huutamista. Harmitti kovasti, etten ottanu matkalle mukaan kannettavaa musiikintoistolaitettani (jonka nimeä en siis vieläkään tiedä), jolla olis sit voinu poistaa kuuluvilta kaiken mölysaasteen. Note to myself: Ota aina mukaan kannettava musiikintoistolaite.

Keskustasta oli pakko ottaa taksi kotiin, yö oli/on niin synkkä ja myrskyinen, ettei huvittanut jäädä hytisee enää sporapysäkille ja sit vielä kävellä muutama sata metrii kotiin. Ei, ei, kotiovelle suoraan tahtoi tää neiti, maksoi mitä maksoi.

Pahuksen kurkku, vieläkin kipee. Huomenna olin kyllä suunnitellut jo jumppaan lähtöä. Kummitädin luokseki pitäis raahautua...ei jaksais ehkä.

0 kommenttia: