THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 14, 2006

Eri lauantai

Heräsin aamulla yhdeksältä tänään ja lähdin jumppaan. Eilenkin olin BodyPumpissa. Tänään Aero Fixissä. Pidän enemmän BodyPumpista kuin noin tollasista...jossa on liikesarjoja ja jossa ei pysy mukana. Ja sit pidän BodyCombatista, mutta sitä ei oo tuolla mun jumppapaikassa. Laitoin kyllä niille toivomukseks, ett sellanen ois kiva tunti.

Muuta en ookkaan sit tehny tänään. Paitsi syöny. Ja syöny. Ja sit taas syöny. Mut ihan terveellisesti. Tein aika hyvää ruokaa.

Olin suihkussa, sielä mulla meni vettä korvaan. Ja se vesi on sielä vieläkin, 8h myöhemmin. Kuinka ärsyttävää.

Kohta aion lähtee Aylan kanssa baariin. Aion olla selvin päin...hmm...eli ratkean joko ryyppäämään ja herään huomenna hillittömässä darrassa tai lähen puolen tunnin päästä kotiin. Nähtäväks jää. Voihan se olla ihan eksoottinen kokemuskin...en oo ikinä ollu missää Helsingin baarissa nimittäin selvinpäin. Vähän skeptinen kuitenkin olen. Mutta kun ei huvita kotonakaan olla.

1 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Onnistuiko selvinpäin oloa baarissa? ;)