THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, lokakuuta 17, 2006

Shaking...

Olinpas kuin olinkin viikonlopun vesiselvä. Baarissakin join vaan vettä, vaikka ilmasii drinkkejä olis tullu ovista ja ikkunoista. Jouduin pahoinpitelyn todistajaksi. Tänään olin antamassa poliisilaitokselle lausuntoa tapahtuneesta. Kylläpäs oli jännittävää, kun kesken työpäivän soi puhelin ja siellä sanottiin, että "rikospoliisista päivää".

Sunnuntaina oli vähän hauska päivä. Piti mennä latinotunnille ja heräsin sitä varten ajoissa. Siirryin hetkeksi sohvalle ja heräsin siitä vasta puol kolme, ku Eve soitti. Eve tuli sit mun luo aamupalalle ja oli iltaysiin asti. Meillä oli törkeen hauskaa, repeiltiin vaan koko päivä kaikille idiooteille tyttö-jutuille. Kyllä on mukavaa, kun on niin ihana ja hassu serkku.

Olin taas jumpassa. Tänään bodyssä. Oli muuten törkeen raskas. Kävelin varmaan jotenki tosi hassusti kotiin ku kaikki lihakset on ihan makaroonina. Huomenna en varmaan pääse liikenteeseen. Jalat tärisee.

Tein äsken lasagnea, siitä tuli ihan kohtalaisen hyvää. En oo tehny lasagnee ehkä vuosiin, ku tuntuu hölmöltä itelle tehä jättiläisannos ruokaa. Mut maksoin laskuja niin paljon pois, ett nyt on ihan nolla budjetti, pakko tehä ruokaa paljon, ett on sit syömistä.

Sain sunnuntaina mun ponchon valmiiksi. Virkkasin sen ihan itse. Siitä tuli sikahieno. Omasta mielestäni siis.

Mulla on vähän pöhkö elämä nyt:) Joku vois sanoo, ett tylsä. Itse olen tyystin erimieltä. Olen ikionnnellinen.

1 kommenttia:

Pia kirjoitti...

No kyllähän mä pärjään..on vaan niin raskas olo välillä :) Sit ku mun pitäis syödä useammin ettei mulle ehdi tulla niin huono olo..mut ku on niin epämielyttävä olo sen jälkeen ku on syöny ku toi vauveli liikkuu niin paljon silloin..ja kun se nyt rupee olee jo niin iso niin se melkein jotenki sattuu ku se riehuu.
13.11 olis muuten mp palaveri "Pääkaupunkiseudulla" niin voi olla et meen se viikonloppu ennen sitä sanoos moi sinille lahteen ja sit jos se palaveri on hesas niin voisin tulla sinneki kääntyys. Tosin, pitää kattoo mikä mun olo on.. en haluis olla missään lahdes/hesas jos synnytys alkais..