THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, lokakuuta 31, 2006

Luuuuuuuuuuntaaaaaaaaaaaaa?

Hetken olin riemuissani aamulla, kun katoin ikkunasta ulos ja taivaalta tuli jotain valkoista. Mutta plääh, se valkoinen oli vaan räntää, joka iltaa myöten muuttui vedeksi. Hassua, että Tiksissä on kuulemma ihan valkoinen maa, mutta täällä, vaan muutama hassu kilometri etäämmällä maa on musta.

Kurkku on vieläkin kipee, ärsyttävää. Sit ku on töissä ja pitää puhuu, niin se rasittuu ja oon illalla ihan kähee. Mutten kyllä enää jaksa olla himassa. Oon heti paljon paremmalla tuulella, ku oon ollu töissä. Tosin oon huolestunut aika monestakin kaverista tällä hetkellä ja se sit varjostaa mun onnellista olotilaa. On niin tylsä olo, kun ei oikein voi tehä mitään, että tilanne muuttuis.

Työvuorot on ihan nihkeet tässä listassa, pääsen liian harvoin jumppaan. Tylsää. Itsetuntoani kohotti kyllä paljon, kun voivottelin alakerran neidille, ett pitäis laihtuu ja se oli ihan hölmistynyt, tai kysyi vaan, ett mistä muka. Työpaikalla kävi myös joku työterveysihminen ja sanoi, ett mä oon niin pieni ja hoikka. Hyvä mieli tuli, vaikken todellakaan oo omasta mielestäni kumpaakaan. Omasta mielestäni muistutan lähinnä saksalaista kuulantyöntäjää. Huvittais ostaa kotiin sellanen stepperi, mutt...tulisko sitä alkuinnostuksen jälkeen kuitenkaan käytettyä. Kuullostaa vaan niin hyvältä idealta siinä samalla, kun katselee tvtä, niin iltaisin vähän urheilla.

JaaJaa, taas pitänee mennä unten maille. Hyvää yötä ja huomenta, puput.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Mukavaa keskiviikkoa teidänkin perheelle:) Harkitsen vielä stepperiä, luultavasti se kuitenkin päätyisi loppujen lopuksi vaatetangoksi (siinä oli sellaset jutut, mihin voi nojailla käsillä)